Pentru a veni în sprijinul asiguraților și a-i scuti de drumuri suplimentare, Casa de Asigurări de Sănătate Timiș atenționează că, începând cu data de 26 martie, s-a modificat procedura de obținere a cardului național de sănătate duplicat.
”Începând cu data amintită, adeverința înlocuitoare a cardului de sănătate, care până în prezent era valabilă 60 de zile, devine valabilă până la data emiterii cardului duplicat, respectiv data la care cardul duplicat a ajuns la titular fie prin intermediul serviciilor poștale, fie prin casa de asigurări de sănătate.
Adeverințele emise până la data intrării în vigoare a modificărilor își păstrează valabilitatea prevăzută de acestea”, a declarat prof.univ.dr.Victor Dumitrașcu, director general CJAS Timiș.
În cazul asiguraților care au cardul pierdut, deteriorat sau furat, pentru obținerea unui card duplicat, trebuie să transmită casei de asigurări următoarele documente:
cererea de eliberare a cardului duplicat
actul de identitate
dovada plăţii contravalorii cardului duplicat de 13,69 lei
“Aceste documente se pot depune fie la sediul Casei Județene de Asigurări de Sănătate Timiș, sau se pot transmite on line in platforma informatică afișată pe site-ul instituției, fără a mai fi necesară deplasarea la sediul casei de asigurări. Se mai pot transmite prin intermediul serviciilor poștale, sau pe adresa de e-mail destinată acestui serviciu respectiv, ceas@cjastm.ro”, a mai spus Victor Dumitrașcu.