„Sunt încântată că avem un proaspăt logo ecologic al UE”, a declarat Mariann Fischer Boel, comisarul pentru agricultură şi dezvoltare rurală, căreia îi aparţine şi iniţiativa organizării acestui concurs. „Competiţia a mărit vizibilitatea alimentelor ecologice şi avem acum un logo cu care ne vom putea toţi identifica. Are un design frumos şi elegant şi abia aştept să cumpăr produse cu acest logo începând din iulie.”
Noul logo este rezultatul unui concurs deschis tuturor studenţilor la arte plastice şi design din Uniunea Europeană. S-au primit aproape 3 500 de proiecte care au fost analizate de un juriu format din specialişti de renume internaţional. Cele trei proiecte finaliste selectate de ei au fost încărcate pe site-ul web al competiţiei (www.ec.europa.eu/organic-logo) şi puse la vot online până la 31 ianuarie 2010. Proiectul laureat reprezintă stelele Uniunii Europene alcătuind conturul unei frunze pe un fond verde. Este un simbol foarte simplu care îmbină două mesaje clare: natura şi Europa.
Câştigătorul concursului şi cei clasaţi pe locurile doi şi trei vor primi felicitările Direcţiei Generale Agricultură şi Dezvoltare Rurală a Comisiei Europene cu ocazia unei ceremonii oficiale de premiere, care va avea loc la Bruxelles în luna iulie. Cei trei vor primi şi premii în valoare de 6.000, 3.000 şi, respectiv, 2.500 de euro.
Comentarii
comentarii