Acasă Economic Mihaela Rădulescu şi Andreea Esca vor avea magazine la Iulius Mall Timişoara

Mihaela Rădulescu şi Andreea Esca vor avea magazine la Iulius Mall Timişoara

DISTRIBUIȚI

Extinderea Iulius Mall va fi inaugurată pe 12 noiembrie, după un an şi jumătate de lucrări intense care au transformat singurul mall din Timişoara în cea mai elegantă şi avangardistă destinaţie de shopping, dining şi entertainment din vestul ţării. Elementele care recomandă Iulius Mall Timişoara drept cel mai mare centru comercial de tip mall din afara Bucureştiului sunt cele 310 magazine, 1.000 de locuri de parcare subterană în plus faţă de cele 1.500 în parcarea exterioară, food court cu o capacitate de 1.700 de persoane şi 14 fast food-uri, o suprafaţă total închiriabilă de 64.215 de metri pătraţi.
„Extinderea Iulius Mall înseamnă, în primul rând, completarea mixului de chiriaşi cu noi retaileri care oferă produse de calitate la preţuri atractive. În al doilea rând, înseamnă lărgirea ariei de servicii pe care o oferim clienţilor noştri, precum şi îmbogăţirea ofertei de dining şi entertainment”, a declarat Cornel Veriguţ, managerul Iulius Mall Timişoara.
Extinderea Iulius Mall Timişoara numără printre noutăţi: hipermarket-ul Auchan, Intersport, Oltre, BioMarkt, Coccodrillo, Bebeloo, Segafredo, redimensionarea zonei food court. Finalizarea extensiei Iulius Mall va aduce motive de bucurie şi celor mici, zona de joacă KidsLand fiind relocată şi redimensionată. În plus, Play Zone, un nou spaţiu de joacă, se va adăuga actualului KidsLand şi va cuprinde, în premieră, structuri de căţărat, tobogane uriaşe, tuneluri, jucării şi multe alte surprize pentru prichindei. Nu au fost uitaţi nici părinţii preocupaţi de vestimentaţia copiilor.
„Picioru’ Gras”, desfăşurat pe o suprafaţă de 100 mp, este un magazin la fel de nonconformist ca şi proprietarii săi: binecunoscuta Mihaela Rădulescu, Ayan şi Elan Schwartzenberg. Articolele vestimentare marca „Ayan” au fost create pentru copiii cu vârste între 3 luni şi 14 ani, designerul pentru hainele de băieţi fiind chiar diva.
Gata cu agitaţia pentru părinţii care doresc să savureze liniştiţi o masă delicioasă! Micuţii lor se pot juca acum în voie într-un spaţiu special creat pentru ei – Fun Studio situat lângă food court-ul Almondo.
 După inaugurarea din această toamnă, cel mai mare mall din provincie va include în portofoliu şi alţi retaileri de renume, ce vor deschide magazine până la sfârşitul acestui an. Orsay, un brand internaţional cu o tradiţie de peste 30 de ani în moda pentru femei, va deschide în Iulius Mall un magazin cu o suprafaţă de 209 mp. Amplasat în fosta zonă KidsLand, retailerul german se adresează doamnelor încrezătoare în forţele proprii, care vor să îşi evidenţieze feminitatea în haine şic, de calitate, la preţuri avantajoase. Promotor al sloganului „Thank God I’m a woman”, magazinul Orsay comercializează produse pentru orice moment al zilei, de la rochii, costume elegante, cămăşi, mantouri, geci, până la jeanşi, tricouri şi accesorii. Primul magazin marca Orsay a fost deschis în Romania în 2007, în prezent existând în Europa peste 530 de reprezentanţe.
Seria noilor chiriaşi continuă cu magazinul „Z”, al cărui proprietar este omul de afaceri Alexander Eram, soţul nu mai puţin celebrei Andreea Esca. Vedeta de televiziune şi-a testat talentul de creator de modă şi semnează colecţia „design by Andreea Esca”, alcătuită din body-uri imprimate cu logo-uri originale. Magazinul propune o gamă variată de produse, de la articole pentru nou născuţi până la cele pentru adolescenţi. Produsele se remarcă printr-o croială lejeră, prin ţesătură de calitate, modele jucăuşe şi culori vii.

Comentarii

comentarii