Acasă Cultura Noaptea Devoratorilor de Publicitate, la Timişoara

Noaptea Devoratorilor de Publicitate, la Timişoara

DISTRIBUIȚI

„Noaptea Devoratorilor de Publicitate”, showul creat de Jean Marie Boursicot în 1981, s-a transformat, de-a lungul anilor, într-un fenomen planetar, cucerind inimile şi minţile pasionaţilor de publicitate din peste 40 de ţări. Devoratorii de publicitate timişoreni vor avea ocazia să participe la eveniment sâmbătă, 28 noiembrie, de la ora 21, la Sala Capitol. Timp de cinci ore, spoturi recente din colecţia lui Jean Marie Boursicot vor arăta puterea brandurilor de a seduce un public din ce în ce mai cultivat şi mai exigent. „Ce este nou în programul Nopţii din 2009? Totul. Pentru că, deşi si-a păstrat specificul, target-ul şi conceptul, conţinutul reflectă cam tot  ce  s-a creat în materie de advertising în ultimul an. Noaptea Devoratorilor de Publicitate este spaţiul virtual în care fiecare poate deveni orice, de la copywriter la consumator. Sau, cum îmi place mie să spun, Noaptea Devoratorilor de Publicitate este cea mai lungă pauză publicitară neîntreruptă de film.”, declară producătorul general al evenimentului, Dan Chişu, despre selecţia din acest an. Biletele pentru spectacolul din Timişoara se vând la standul Nokia din Iulius Mall şi la Sala Capitol. Evenimentul este susţinut de branduri de prim rang: Ovi by Nokia, BCR şi Iulius Mall. Preţul lor este de 30 de lei, indiferent de modalitatea de achiziţionare. Toate detaliile despre eveniment le găsiţi pe www.msa.ro.

Comentarii

comentarii