Acasă Actualitate O nouă încercare pentru resuscitarea ziarului de propagandă al Primăriei Timișoara

O nouă încercare pentru resuscitarea ziarului de propagandă al Primăriei Timișoara

DISTRIBUIȚI

În luna aprilie, primarul Dominic Fritz a decis să resusciteze Monitorul Primăriei Timișoara, unul dintre proiectele lui Nicolae Robu, sistat în 2020, când s-a mizat pe comunicare prin digitalizare și rețele sociale. Cum se aproprie alegerile, ziarul de propagandă al primarului reprezintă o modalitate gratuită de a-și prezenta realizările pe banii timișorenilor.

În 2020, în plină campanie electorală, Dominic Fritz avea o cu totul altă opinie: „Monitorul Primăriei… îl știm, chiar dacă nu îl citim. Este un PDF alb-negru. Este așa cum mi-au povestit oamenii că era «Scânteia» în alte vremuri: cu articole ample și fără substanță și cu fotografia «iubitului conducător» pe fiecare pagină”. Tot atunci Fritz vorbea de ”o primărie de sticlă, cea mai transparentă primărie din toată România”.

Cum transparența nu prea merge, ”Scânteia” urmează să fie din nou prezentă în cutiile poștale ale timișorenilor, care nu au cu toții conturi pe rețelele sociale și citesc doar presa ”potrivnică”. Astfel ei se vor putea informa ”corect”, din ”surse oficiale”, despre ce mai face Fritz pentru ei.

Primăria Timișoara a lansat în SEAP licitația DF1174889 / 28.03.2023 pentru a găsi firma care să redacteze articolele, să le pagineze, să tipărească ziarul pe hârtie color și să îl distribuie cetățenilor. Pentru 699.840 de lei, fără TVA, vor fi produse 100.000 de exemplare în fiecare lună.

La termenul limită au fost depuse două oferte, cea a Tipografiei Prod Com (din Târgu Jiu) și cea a Inform Media Press, compania care editează și site-ul de știri tion.ro.

După o lună, Primăria Timișoara a anulat licitația pe motiv că „au fost depuse numai oferte inacceptabile și/sau neconforme”

În luna iunie, administrația Fritz a lansat o a doua licitație prin care să găsească firma care să editeze și să tipărească Monitorul Primăriei. Din nou, la termenul limită au depus oferte aceleași firme eliminate din prima licitație: Tipografia Prod Com și Inform Media Press.

Primăria Timișoara analizează în acest moment cele două oferte, dat timpul trece repede. Firma care va livra publicația în cutiile poștale ale timișorenilor a fost deja găsită și este gata să-și înceapă treaba. Pentru 192.000 de lei fără TVA, respectiv aproximativ 50.000 de euro cu TVA, pentru 12 luni. Serviciul de distribuție a fost încredințat firmei One-2-One Marketing SRL din Timișoara.

 

Comentarii

comentarii