Acasă Eveniment Primăria Timişoara eliberează planurile de situaţie prin e-mail

Primăria Timişoara eliberează planurile de situaţie prin e-mail

DISTRIBUIȚI

Începând din acest an, Primăria Timişoara va elibera prin intermediul Internetului planurile de situaţie solicitate de timişoreni. În plus, se lucrează la soluţia tehnică pentru a se şi putea plăti on-line contravaloarea acestui serviciu. Conform spuselor viceprimarului Adrian Orza, cei care solicitau, până acum, un plan de situaţie, trebuiau să facă minim două drumuri până la primărie. Primul pentru a depune cererea şi a plăti contravaloarea şi un altul pentru a ridica documentul. Acum, cererile se depun on-line, în curând se va putea plăti pe Internet, iar planurile de situaţie le sunt trimise timişorenilor prin e-mail. „Planurile de situaţie (1:500 şi 1:5000) sunt cele mai solicitate documente eliberate de Primăria Municipiului Timişoara, fiind folosite pentru obţinerea de 38 de tipuri diferite de documentaţii. Numai anul trecut, Instituţia Arhitectului Şef, Serviciul Banca de Date Urbane a eliberat circa 10.000 de astfel de planuri de situaţie. (…) Am introdus aceste facilităţi pentru a contribui la debirocratizare. Eliminăm astfel 20.000 de drumuri anuale ale timişorenilor la Primăria Timişoara”, spune viceprimarul Adrian Orza, explicând că intenţia municipalităţii este să se ajungă în stadiul în care toate documentele eliberate de primărie să poată fi solicitate, achitate şi ridicate on-line.

 

Comentarii

comentarii