Acasă Economic Program de remodelare pentru magazinele METRO Cash & Carry România

Program de remodelare pentru magazinele METRO Cash & Carry România

257
DISTRIBUIȚI

Cel mai mare lanţ cash & carry de pe piaţa românească, METRO Cash & Carry România, începe o nouă serie de remodelări pentru magazinele sale din Ploieşti, Craiova, Galaţi, Iaşi, Baia Mare, Timişoara 1 şi Braşov 1. În 2009, un proiect asemănător a condus la reamenajarea altor 8 unităţi: Sibiu, Piteşti, Constanţa 2, Târgu Mureş, Oradea, Arad, Braşov 2 şi Timişoara 2.
Remodelarea centrelor de distribuţie are drept scop adaptarea la cerinţele şi nevoile clienţilor profesionişti, prin expunerea optimă a articolelor destinate cu precădere întreprinzătorilor din domeniile HoReCa şi Food Trade. În urma procesului, suprafaţa de expunere a produselor alimentare creşte până la 60%, în timp ce produselor nealimentare le va reveni diferenţa de 40%. În cadrul raioanelor care găzduiesc produsele alimentare, va creşte suprafaţa alocată alimentelor de bază (făină, zahăr, ulei etc.), băuturilor răcoritoare, berii, spirtoaselor, detergenţilor, produselor cosmetice şi de unică folosinţă etc. De asemenea, raioanele modernizate vor fi rearanjate ţinându-se cont de criteriile de expunere ale produselor la raft, pentru o mai bună vizibilitate şi pentru uşurarea deciziei de cumpărare. Totodată, pentru raioanele care găzduiesc produsele nealimentare, a fost gândit şi implementat un nou concept de expunere, care a presupus modificarea arhitecturii interioare, prin repoziţionarea raioanelor şi acordarea de spaţiu suplimentar unor raioane cu importanţă pentru clienţii noştri: articole de menaj, articole de sezon, raionul de birotică etc.
„Conceptul cash & carry este special creat pentru nevoile clienţilor profesionişti. Programul pe care îl finalizăm în această lună face parte din implementarea strategiei de adaptare a ofertei de produse şi servicii a METRO Cash & Carry la nevoile şi dorinţele clienţilor noştri profesionişti din România. După cum ne-am propus de la începutul prezenţei noastre pe piaţa autohtonă, oferirea de servicii îmbunătăţite şi produse de calitate constituie prioritatea noastră zilnică. Am gândit un format nou şi adaptat, care sa corespundă exigenţelor clienţilor noştri profesionişti, nu doar din punctul de vedere al respectării condiţiilor internaţionale de calitate, cât şi al tehnologiilor adoptate, aşa încât să contribuim la o maximă eficientizare în aprovizionarea zilnică a partenerilor noştri", a declarat Edwin Deurloo, Directorul Operaţional METRO Cash & Carry România.

Comentarii

comentarii