Acasă Actualitate Reduceri în administraţia lugojeană

Reduceri în administraţia lugojeană

351
DISTRIBUIȚI

• 32 de persoane îşi vor pierde locurile de muncă

Consiliul Local Lugoj a aprobat propunerea primarului Francisc Boldea privind structura noilor organigrame ale aparatului de specialitate al primarului municipiului Lugoj şi ale instituţiilor subordonate, realizate conform prevederilor OUG 63. Astfel, consilierii lugojeni şi-au dat avizul pentru reducerile de personal din administraţia locală. În urma restructurării, 32 de persoane îşi vor pierde locurile de muncă, însă o parte dintre acestea vor avea posibilitatea de a ocupa posturile rămase vacante. „În urma acestei reorganizări, din aparatul de specialitate al primarului vor dispărea trei posturi, de la Biblioteca Municipală un post, de la Muzeul de Istorie un post, de la Serviciul Târguri şi Oboare două posturi, de la Poliţia Comunitară opt posturi, iar de la Direcţia de Evidenţă a Populaţiei – 17 posturi”, a anunţat primarul Francisc Boldea, menţionând că persoanele disponibilizate vor avea posibilitatea de a ocupa, conform legii, posturile rămase vacante. „Persoanele care nu vor reuşi să ocupe aceste posturi vor primi un preaviz de 30 de zile. Pentru tot acest proces au fost întocmite toate documentele legale, a fost informat sindicatul din Primăria Lugoj, precum şi Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici. Prin această nouă organigramă va fi eficientizată activitatea primăriei, răspunderea fiind repartizată de această dată pe verticală”, a spus Francisc Boldea.
 

Comentarii

comentarii