Acasă Politica „România nu îşi permite să asfalteze drumurile de două ori, în avantajul...

„România nu îşi permite să asfalteze drumurile de două ori, în avantajul clientelei PDL”

DISTRIBUIȚI

USL Arad:
USL Arad arată că România este prea săracă pentru a asfalta aceleași drumuri de două ori, în timp scurt, doar în folosul regilor asfalturilor. Încurajaţi, probabil, de reinstalarea la masa verde, împotriva a şapte milioane şi jumătate de români, a lui Traian Băsescu la Cotroceni, liderii arădeni ai PDL încearcă să îşi apere privilegiile şi să îi agreseze pe români. „Am văzut în presa ultimelor zile mai multe poziţii care arată că PDL nu s-a schimbat deloc. Deputatul Tipei a acuzat rectificarea bugetară, în special prin faptul că banii au fost dirijaţi de la clientela PDL spre pensii şi spre salariile bugetarilor. Este regretabil că parlamentarii PDL, care au votat la comanda lui Băsescu pentru tăierea salariilor bugetarilor şi pentru tăierea neconstituţională a pensiilor, ies din nou la atac pe această temă”, a declarat Dorel Căprar, co-președinte USL Arad. Un alt atac vine din partea lui Nicolae Ioţcu, președinte al Consiliului Județean Arad, care a acuzat actualul guvern că a lăsat drumurile Aradului, aflate în programul PNDI, fără finanțare. USL a arătat de mai multe ori că acest program iniţiat de Elena Udrea este un paravan pentru alimentarea cu bani a clientelei PDL. „În paralel cu aceste programe, lideri PDL ca Nicolae Ioţcu, Gheorghe Falcă şi cei din jurul lor s-au îmbogăţit în vreme de criză, aşa cum arată numeroasele vile şi apartamente din declaraţiile lor de avere. Guvernul USL va continua investiţiile prin PNDI, care reprezintă cu adevărat priorităţi ale cetăţenilor, dar va elimina investiţiile inutile sau care nu sunt prioritare. Spre exemplu, în judeţul Arad va fi finanţată reabilitarea unor drumuri. Ca priorităţi, Guvernul USL îşi propune să facă dreptate celor care au fost lăsaţi să suporte costul crizei economice: pensionarii şi salariaţii cu venituri mici”, a declarat Dorel Căprar. El spune că o altă prioritate, spre necazul liderilor PDL şi al clientelei economice a acestora, este gestionarea corectă a banilor publici. „Corupţia promovată de guvernarea şi administraţia locală a PDL a condus la lucrări realizate la costuri mari şi de o calitate foarte proastă. Exemplele sunt nenumărate. Autostrada Arad-Timişoara este în reabilitări după un an de la darea în folosinţă, drumul Arad-Oradea a fost realibitat şi apoi refăcut. În judeţul Arad, pe tronsonul Juliţa – Mădrigeşti, am arătat de mai multe ori atât nereguli în procedura de licitaţie, cât şi în executarea lucrării. Finanţarea pe unul dintre tronsoanele autostrăzii Nădlac – Arad va fi oprită nu de Guvernul USL, aşa cum în mod repetat şi mincinos spun cei de la PDL, ci de către instituţiile europene. Cauza confirmată de instituţiile europene este aceeaşi pe care am spus-o de mai multe ori: suspiciuni de corupţie cu privire la procedurile de licitaţie. Iată de ce a fost reanalizat programul PNDI după care plânge Nicolae Ioţcu: pentru a stopa lucrările de proastă calitate, realizate la preţuri foarte mari! Trebuie să înţelegem că România nu îşi permite să asfalteze drumurile de două ori, în avantajul clientelei PDL”, a spus Dorel Căprar, co-preşedintele USL Arad.

Comentarii

comentarii