Acasă Cultura TM21 –Identitatea vizuală a oraşului: O nouă campanie a Asociaţiei Timişoara –...

TM21 –Identitatea vizuală a oraşului: O nouă campanie a Asociaţiei Timişoara – Capitală Culturală Europeană

DISTRIBUIȚI

În Timișoara există sute de clădiri, întâmplări, străzi, oameni, cafenele și alte lucruri care fac parte din personalitatea orașului. Asociaţia Timișoara – Capitală Culturală Europeană 2021 propune cetăţenilor să adune aceste bucăţi de cultură sub umbrela TM21, până în 31 august 2015.
TM21 este noua campanie Instagram a ATCCE 2021. Pentru a participa, utilizatorii de Instagram trebuie să alăture fotografiile lor în care surprind cultura în Timișoara, hashtag-ul #TM21.
„Dorim să ne îndreptăm comunicarea şi către tineri, încercând să le transmitem informaţii clare despre activitatea noastră din cadrul asociaţiei şi să-i implicăm în cunoaşterea culturii şi valorilor timişorene”, spune Simona Neumann, director executiv al Asociaţiei Timişoara – Capitală Culturală Europeană în 2021.
Pe contul de Instagram al Asociaţiei vor fi postate fotografii-exemplu, iar o dată pe săptămână se va alege cea mai bună fotografie care va fi publicată pe pagina de Facebook a ATCCE 2021 şi pe contul de Instagram. Astfel, împreună cu participanţii, Asociaţia va căuta următoarele tipuri de cultură: cultură înaltă, gastronomie, artă, sport, educaţie, tehnologie, cultură populară, comunitate şi cultură socială.
La finalul campaniei, cele mai reprezentative 25 de fotografii vor face parte din expoziţia „TM21, cultura prin ochii timişorenilor”, organizată la începutul lunii septembrie.
ATCCE 2021 dorește să construiască identitatea vizuală a candidaturii oraşului cu ajutorul timișorenilor. De asemenea, pe site-ul Asociaţiei, www.timisoara2021.ro, locuitorii Timişoarei pot vota până pe data de 15 iunie 2015 culoarea şi acronimul pe care le consideră reprezentative candidaturii. Alte detalii şi informaţii la zi despre ATCCE 2021 şi candidatura la titlul de Capitală Europeană a Culturii pot fi găsite pe Facebook şi Instagram.

Comentarii

comentarii