Acasă Economic Afacereataonline.ro creşte numărul website-urilor din Timișoara

Afacereataonline.ro creşte numărul website-urilor din Timișoara

DISTRIBUIȚI

Romtelecom Business Solutions a organizat, marţi, în Timișoara, atelierul „Dezvoltă-ţi afacerea şi online” adresat companiilor care nu sunt prezente online.

Participanţii la atelier au primit îndrumare profesională pentru crearea paginii de internet a propriei firme şi au aflat care sunt avantajele în a fi prezenţi pe internet. Aproximativ 12% dintre companiile active din judeţul Timiș au un site de prezentare a companiei, conform cercetărilor făcute de Romtelecom şi declaraţiilor companiilor către registrul comerţului. Prin intermediul afacereataonline.ro, acest procent va creşte. În urma participării la atelierul gratuit, antrepenori din Timișoara şi-au creat, cu ajutorul specialiştilor Romtelecom, site-uri de prezentare pentru propriile afaceri. Iar pentru că a avea doar un site de prezentare nu este de ajuns pentru a creşte o afacere, antreprenorii au aflat şi cum să folosească instrumentele de promovare disponibile pe afacereataonline.ro, cum ar fi newsletter-ul sau instrumentul de creare şi editare a cărţilor de vizită. Atelierul este parte a initiațivei afacereataonline.ro, menită să ajute companiile mici şi mijlocii să fie prezente în mediul online, prin intermediul unei platforme do-it-yourself. Iniţiativa oferă posesorilor de afaceri posibilitatea de a-şi dezvolta personal, în 5 paşi simpli, website-uri pentru companiile lor, platforma online oferind și o serie de alte beneficii. Inițiativa este ideală pentru orice companie nou înființată sau de mici dimensiuni care nu și-a dezvoltat încă o carte de vizită online, respectiv website-ul companiei. Utilizarea platformei este gratuită pentru un an, permiţând deţinătorilor de afaceri să-şi personalizeze website-ul cu ajutorul unor tipare şi texte predefinite, care pot fi ulterior modificate de către posesorul afacerii, conform specificului activităţii sale. Mai mult decât atât, platforma permite crearea unui cont de e-mail personalizat pentru respectivul domeniu, dar şi dezvoltarea şi transmiterea de newslettere pentru promovarea afacerii respective şi uneltele necesare pentru analiza traficului de pe website-ul creat.

Comentarii

comentarii