Acasă Eveniment Asociaţia „Timişoara – Capitală Culturală Europeană” îşi caută logo

Asociaţia „Timişoara – Capitală Culturală Europeană” îşi caută logo

DISTRIBUIȚI

Un element vizual se poate dovedi unul dintre cele mai importante lucruri care pot impune un nume nou în mentalul colectiv. Pentru a rezolva şi acest aspect, în încercarea de a-şi găsi o identitate vizuală, Asociaţia „Timişoara – Capitală Culturală Europeană” a lansat un concurs de logo-uri, destinat graficienilor.

Aceştia trebuie să realizeze un concept creativ, care să devină emblema organizaţiei şi care să ţină cont de obiective şi de valorile acesteia. Creaţile câştigătoare ar urma să fie folosite online (site web, blog wordpress, bannere pe site-uri partenere), materiale tipărite (antet, cărţi de vizită, brosuri, flyere), materiale publicitare (bannere orizontale şi verticale), obiecte promoţionale (tricouri, pixuri, agende).

Concurenţii vor trimite lucrările, împreună cu restul documentelor necesare, pe adresa Asociaţia „Timişoara Capitala Culturală Europeană”. Adresa şi toate cerinţele sunt publicate pe blogul asociaţiei, www.timisoara2020.wordpress.com. Termenul de trimite a lucrărilor este 21 martie, ora 17.00.

Procesul de selecţie se va desfăşura la sfârşitul lunii martie şi începutul lunii aprilie. În perioada 22-25 martie, va avea loc prima întâlnire a juriului, care va selecta cele mai valoroase lucrări. Pe 26 martie, lucrările selectate vor fi expuse în forma tiparită la Adunarea Generală a asociaţiei. Până la data de 2 aprilie, lucrările în format electronic vor fi vizibile pentru consultare publică pe blogul asociaţiei şi pe pagina Facebook www.facebook.com/timisoara2020. În perioada 2-6 aprilie, va avea loc selecţia finală, în baza reacţiilor membrilor Asociaţiei, a reacţiilor audienţei online şi a analizei portofoliului candidaţilor. A doua zi după întâlnirea decisivă, va fi anunţat câştigătorul.

Juriul de selecţie este format din 5 persoane, 4 membri ai Asociaţiei şi un expert invitat. Premiul selecţiei va consta într-un contract în valoare de 3000 euro. După semnarea contractului, graficianul selectat va livra materiale suplimentare pentru brand, în funcţie de necesitaţile asociaţiei.

 

 

Comentarii

comentarii