Vineri, 26 martie, formaţia Trio Contraste oferă publicului un program simfonic inedit. Flautistul Ion Bogdan Ştefănescu, care va conduce concertul de la pupitrul dirijoral, pianistul Sorin Petrescu şi percuţionistul Doru Roman, toţi solişti ai Filarmonicii „Banatul”, împreună cu orchestra simfonică, vor să pună în valoare conexiuni şi argumente care să demonstreze publicului că între genuri muzicale aparent  ireconciliabile există totuşi strânse legături. Interferenţele şi inovaţiile care există între jazz, rock, blues etc. şi muzica simfonică îşi au rădăcinile în vechile tradiţii muzicale, ele putând uşor observabile în concertul de vineri seara. Sub titulatura „BaRock, ba clasic…”, se va putea audia „Concertul pentru două mandoline” al celui mai de seamă reprezentant al barocului veneţian, Antonio Vivaldi, care va fi interpretat la flaut şi marimbă. Apoi „Introducere şi scherzo”, compus de Friedrich Gulda, care porneşte de la un stil neobaroc italian, devine în scherzo un fel de pop-rock. Cele două piese ale lui Claude Bolling – „Sentimentale” şi „Veloce” ne aduc aminte de impresionism, romantism, dar şi de jazz şi rock. O prelucrare în stil rock este şi „Aleluia” din oratoriul „Messia” de George Frideric Händel. Vor putea fi ascultate şi lucrări în variantă originală, cum ar fi Uvertura la opera „Isola disabilitata”, de Joseph Haydn. De asemenea, cele „12 Contradansuri” compuse de Ludwig van Beethoven, vor revela publicului că această scurtă suită este alcătuită din dansuri de origine populară. Din program va face parte şi „Rondo” de Wolfgang Amadeus Mozart, la origine această formă fiind un dans popular de divertisment. Vom avea parte şi de o primă audiţie absolută, lucrarea „Fragments from a Purple vinyl” pentru trio şi orchestră de cameră, compusă de Gabriel Almasi. Alte două aspecte inedite ale concertului simfonic sunt interludiile poetice scrise şi recitate de Şerban Foarţă şi participarea cunoscutului DJ K-lu.