Acasă Economic BCR are o sucursală pe platforma Second Life

BCR are o sucursală pe platforma Second Life

DISTRIBUIȚI

Banca va oferi joburi în spaţiul virtual
 
Banca Comercială Română (BCR) este prima instituţie bancară din România cu un sediu virtual pe platforma Second Life, sucursala sa plasată în centrul Pieţei Revoluţiei din Bucureştiul Virtual beneficiind de un trafic zilnic de peste 250 de utilizatori unici. De asemenea, aceasta beneficiază şi de expunere în faţa a peste 800 de rezidenţi care socializează în oraşul virtual.
BCR a mai anunţat că programul de educaţie financiară, Şcoala de bani, care va continua şi în 2010, va avea un corespondent 3D în lumea virtuală. Astfel, în Bucureştiul Virtual există deja amenajată o aulă universitară, în care se vor desfăşura lecţiile cu un "diriginte", iar elevii şcolii vor participa la concursuri sub formă de extemporale, în urma cărora vor putea câştiga premii.
Clădirea BCR din Second Life a fost realizată după modelul sucursalelor din realitate, iar, în interior, utilizatorii pot interacţiona cu diverse aplicaţii automatizate, pot afla mai multe informaţii despre ofertele promoţionale în curs (pachetul BCR Student şi BCR Pensii în acest moment), se pot înscrie în grupul Şcolii de bani iar, în curând, vor avea posibilitatea să cumpere L$ (linden dolar) prin intermediul bancomatelor (ATM).
Conform BCR, este în discuţie şi posibilitatea de a oferi joburi în spaţiul virtual pentru absolvenţii Şcolii de bani. În plus, BCR va beneficia de branding în oraşul virtual pe tot parcursul anului 2010 şi va fi organizatorul a câtorva evenimente şi concursuri memorabile în Piaţa Revoluţiei din Bucureştiul Virtual.
„Deschiderea unei sucursale în Second Life şi integrarea programului de educaţie financiară Şcoala de Bani fac parte din strategia noastră de a interacţiona cu publicul şi la alte niveluri decât cele deja clasice. După succesul de anul trecut al Şcolii de bani, am decis să continuăm programul în anul 2010 adăugând şi mediul 3D ca extensie de platformă. Faptul că Second Life are o economie şi o monedă proprie, ne permite să experimentăm în jurul ideii de bani prin implementarea de advergame-uri şi concursuri dedicate comunităţii din spaţiul virtual, dar şi să oferim servicii reale (carduri, internet banking) membrilor acestei comunităţi", a declarat directorul executiv al Direcţiei de Marketing BCR, Daniel Pană.
Second Life s-a lansat în 2003, dar platforma a devenit cunoscută la nivel mondial abia în 2006, odată cu intrarea Ambasadei Suediei urmată de o serie de branduri care au început să testeze oportunităţile lumilor virtuale (IBM, Cisco, Microsoft, CNN, Reuters, Wired, Playboy, Peugeot, Mercedes, Vodafone, Orange, ABN, ING, Coca Cola, L’Oreal, Philips, Electrolux şi multe altele).
În prezent, Second Life are peste 15 milioane de conturi înregistrate, o economie şi o monedă proprie (Linden Dolar). Valoarea tranzacţiilor zilnice depăşeşte 1,5 milioane de dolari. Utilizatorii Second Life sunt în general trend-setteri şi early adopters, persoane cu influenţă în cercurile lor sociale şi care stăpânesc bine uneltele de socializare online. Majoritatea sunt producători de conţinut – scriu pe bloguri, folosesc photo şi video sharing sau produc bunuri virtuale.
 

Comentarii

comentarii