Acasă Economic Bosch Communication Center îşi creşte profilul de servicii

Bosch Communication Center îşi creşte profilul de servicii

DISTRIBUIȚI

 Bosch Communication Center, furnizor internaţional de servicii de Business Process Outsourcing (BPO), îşi implementează strategia sistematic şi îşi consolidează poziţia de furnizor de servicii complexe, bazate pe tehnologie.

 „Ne dezvoltăm în continuare portofoliul de servicii, având o abordare orientată, şi ne concentrăm atenţia asupra domeniilor principale – acele domenii în care ne putem baza pe experienţa acumulată de-a lungul timpului”, afirmă Bernd-Otto Schirrmann, preşedinte al Bosch Communication Center. Ca parte a acestei dezvoltări, Bosch Communication Center se concentrează pe două domenii selectate din portofoliul său de servicii. În prezent, în centrul atenţiei se află domeniul serviciilor tehnice complexe. Bosch Communication Center furnizează asistenţă IT şi tehnică pentru clienţi precum Infineon, Konica Minolta şi Lenovo, oferind un portofoliu de servicii complexe, care pot fi personalizate şi care variază de la servicii de helpdesk tehnic şi hotline IT până la managementul activităţii de service în teren. Pe baza experienţei sale extinse în asigurarea de servicii specializate clienţilor precum: linii aeriene, tour operatori, portaluri pentru rezervări la hoteluri, furnizori de călătorii de afaceri sş cluburi de turism, sectorul turismului reprezintă al doilea domeniu în care Bosch Communication Center intenţionează să crească în viitor. Bosch integrează noi canale de comunicare, cum ar fi reţele sociale şi  oferă servicii în mai multe limbi. Furnizorul de servicii de BPO a deschis anul trecut locaţii noi în Filipine, Brazilia şi Portugalia, extinzându-şi astfel gama de limbi în care furnizează servicii, incluzând astfel limbile chineză, japoneză, coreeană şi portugheză. În prezent se fac pregătiri pentru deschiderea unei noi locaţii în Rusia, pentru regiunea eurasiatică, planificată pentru toamna anului 2011. „Această iniţiativă face parte din strategia noastră de a fi prezenţi în regiunile cu dezvoltare rapidă ale lumii ca furnizor internaţional de servicii de Business Process Outsourcing”, explică Bernd-Otto Schirrmann.

Portofoliul de servicii al Bosch Communication Center, care variază de la comunicarea clasică şi soluţii de securitate. până la gestionarea unui număr mare de procese de afaceri, este oferit sub forma unor module de servicii. Acestea pot fi combinate şi adăugate pentru a respecta nevoile individuale ale clientului. Portofoliul include servicii de criptare şi de verificare a semnăturii pentru o comunicare sigură şi transferul în siguranţă al datelor, precum şi o varietate largă de soluţii de raportare şi analiza detaliată a comunicării cu clienţii. Acestea permit companiilor să reacţioneze rapid şi flexibil la provocările sectoarelor lor de activitate şi la cele legate de clienţi şi să acceseze informaţii valoroase. „Concentrându-ne pe domeniile principale, ne extindem gama de servicii, ne creştem expertiza în domeniul nostru de activitate şi ne diferenţiem de competitori.”, explică Bernd-Otto Schirrmann.

Comentarii

comentarii