Acasă Economic Campanie pentru îmbunătățirea aerului din mijloacele de transport în comun

Campanie pentru îmbunătățirea aerului din mijloacele de transport în comun

DISTRIBUIȚI

Faptul că la Timișoara autobuzele RATT circulă fără climatizare când afară sunt peste 38 de grade Celsius, cu toate consecințele nefaste asupra călătorilor și, mai ales, a nasurilor lor, a fost luat în considerare, indirect, de o importantă companie multinațională. Campanie menită să ”răsplătească fidelitatea celor care cumpătă bilete pentru mijloacele de transport în comun” va acorda câte un antiperspirant celor care cumpătă bilete de la trei ghișee RATT, dar cu siguranță va face fericiți mult mai mulți timișoreni. 

Cu prilejul relansării gamei de antiperspirante, Rexona lansează campania națională “Rexona îți răsplătește fidelitatea”, destinată călătorilor care circulă cu mijloacele de transport în comun din principalele orașe ale țșării. Realizată în parteneriat cu companiile de transport public din orașe precum  București, Iași, Cluj, Sibiu, Timișoara, Arad și Oradea, campania are ca scop recompensarea călătorilor care adoptă un comportament civic corect și își achiziționează bilet, abonament în perioada 4 iulie – 4 august, de luni până vineri, în intervalul orar 16.00-17.00. La fiecare tranzacție efectuată în acest interval, călătorii vor primi un antiperspirant roll on direct de la personalul ghișeelor intrate în campanie. În plus, pe parcursul întregii zile, călătorii vor primi materiale informative și vor avea ocazia să se convingă de eficiența deodorantului antiperspirant folosit prin intermediului testerului antiperspirant oferit la fiecare tranzacție realizată la ghișeele intrate în campanie. La Timișoara campania se face prin intermediul ghișeelor RATT din Piața Libertății, Piața 700 și Grozăvescu, iar la Arad prin ghișeele CTP UTA, Fortuna, Podgoria, Gară și Piața Romană.

Comentarii

comentarii