Acasă Economic Carpatair lansează, în premieră în România, ”Green Monday”, ziua din an cu...

Carpatair lansează, în premieră în România, ”Green Monday”, ziua din an cu cele mai bune tarife

DISTRIBUIȚI

Carpatair, compania aeriană cu hubul la Timișoara, lansează, în premieră în România, conceptul ”Green Monday” prin care luni, 12 decembrie, toți cei care își vor achizitiona bilete prin intermediul website-ului Carpatair vor beneficia de tarife promoționale. 

Luni, 12 decembrie, tarifele practicate de Carpatair vor fi de 69 euro pentru toate zborurile directe cu plecare din Timișoara spre Italia și Germania și retur și de 99 euro pentru toate zborurile via Timișoara spre România, Italia, Germania, Moldova și Ucraina. Perioada de călătorie pentru biletele care vor fi achiziționate cu ocazia Green Monday va fi 20 ianuarie – 31 octombrie 2012. “Pe modelul unui concept de shopping cunoscut la nivel internațional și în urma succesului pe care l-a avut primul Black Friday din România, am decis să implementăm și Green Monday – a doua zi de luni din decembrie. Este o foarte bună oportunitate pentru cei care și-au făcut deja planuri de călătorie pentru 2012”, spune Paula Ardelean, vicepreședinte marketing și vânzări Carpatair. Green Monday, a doua zi de luni din decembrie, este în mod normal ziua cu cele mai mari vânzări din online. Este ziua în care o bună parte dintre clienți decid ce să cumpere de Crăciun. În Statele Unite ale Americii, Black Friday, Cyber Monday (prima luni de după  Black Friday), Green Monday sau Boxing Day (prima zi după Crăciun) reprezintă un segment important din încasările înregistrate de sărbători.

Comentarii

comentarii