Acasă Actualitate Centura de Sud a Timişoarei, deocamdată, în … ceaţă

Centura de Sud a Timişoarei, deocamdată, în … ceaţă

DISTRIBUIȚI

centura sudSoarta centurii de Sud a Timişoarei rămâne deocamdată în ceaţă, pentru că noul ministru tehnocrat al Transporturilor, Dan Costescu, a evitat să avanseze termene certe ori să facă promisiuni deşarte.

Atâta doar, că a susţinut proiectul în Comisia de transporturi, unde s-a discutat bugetul pe anul 2016, proiectul fiind inclus în Masterplanul de transporturi.

‘În Comisia de transporturi, în care se discută şi se aprobă bugetul, miza vor fi centurile din toată ţara (…). Nu-mi place să promit foarte multe lucruri, dar vom merge pe aceleaşi principii pe care am mers şi la Masterplan, şi pe care le continuăm. Sunt practic nişte principii ştiinţifice-tehnice, în care se face o ierarhizare. Timişoara n-are cum să cadă foarte la sfârşitul listei în această ierarhizare, pentru că este unul dintre primele oraşe ale României şi a şi dovedit că poate sa atragă investiţii. Deci, fără să vă fac nicio promisiune, sper că m-aţi înţeles’, a afirmat ministrul Transporturilor, joi, în timpul vizitei de la Timişoara.

Centura de Sud a Timişoarei va avea 20 de kilometri, iar realizarea ei va costa 103 milioane de euro.

Noua centură ar urma să lege actualul tronson din centura care asigură conexiunea între Calea Aradului şi Calea Lugojului, ar urma apoi să continue pe lângă comunele Moşniţa Nouă şi Giroc şi să ajungă în zona Căii Şagului pe Calea Şagului.

Centura de Sud este foarte importantă pentru Timişoara, întrucât reprezintă cea mai importantă calea de ieşire spre Serbia, spre Vama Moraviţa.

Comentarii

comentarii