Acasă Economic Coca-Cola sărbătorește 125 ani

Coca-Cola sărbătorește 125 ani

DISTRIBUIȚI

Compania Coca-Cola sărbătorește în anul 2011, cea de-a 125-a aniversare a brandului Coca-Cola. Cu această ocazie extraordinară, Coca-Cola lansează o gamă largă de evenimente speciale care vor dezvălui istoria brandului, invitându-și consumatorii și angajații să deschidă și să savureze 125 de ani de fericire. Aniversarea brandului Coca-Cola va fi o călătorie memorabilă de-a lungul a 125 de ani de momente de fericire, până în anul 1886, în ziua de 8 mai, zi în care creația domnului Pemberton a prins viață. Această călătorie are ca scop principal celebrarea moștenirii unice a brandului Coca-Cola, implicând direct fanii din întreaga lume. O primă inițiativă de acest gen a început la nivel global pe 3 ianuarie, și constă în startul numărătorii inverse a celor 125 de zile până la aniversarea brandului Coca-Cola, din data de 8 mai 2011. „Anul aniversării a 125 ani de existență va fi plin de evenimente speciale. Aceste evenimente sunt concepute mai ales pentru a mulțumi consumatorilor și angajaților din întreaga lume pentru contribuția esențială la istoria și succesul acestui brand, speând totodată că împreună vom continua să construim un viitor mai bun pentru generațiile urmatoare.”, spune Miruna Raclaru, director de comunicare Coca-Cola România.
Nașterea brandului Coca-Cola, ce a avut loc pe 8 mai 1886, a marcat o zi importantă în istoria modernă: a fost ziua în care John Stith Pemberton, un farmacist din Atlanta, SUA, a amestecat pentru prima dată siropul Coca-Cola cu apă carbonatată și a vândut băutura astfel obținută pentru suma de cinci cenți. Din ziua în care primul pahar de Coca-Cola a fost servit la Farmacia Jacob’s din Atlanta, băuturile răcoritoare nu au mai fost la fel. Astăzi, Coca-Cola este cea mai populară și cea mai bine vândută băutură non-alcoolică din istorie, o băutură răcoritoare care nu a conținut niciodată conservanți sau arome artificiale. De la acea dată până în prezent, istoria Coca-Cola a fost una excepțională, definită de un leitmotiv continuu și distinctiv: expresia fericirii. Astfel, în anul celei de-a 125-a aniversări, Coca-Cola invită pe toată lumea să participe la sărbătorirea a mii de momente de fericire.
„După 125 ani în care am răcorit întreaga lume, Coca-Cola este mândră să sărbătorească acum aniversarea a 125 de ani, împărtășind împreună cu consumatorii dragostea lor pentru acest brand. Dorim să fim o adevărată sursă de fericire pentru lumea în care trăim și, de aceea, celebrarea celei de-a 125-a aniversari va avea în prim plan readucerea la viață a acestei stări de fericire și optimism. Totodată, este un bun prilej să ne amintim de rolul important pe care îl avem fiecare dintre noi în lumea în care trăim, pentru a ne asigura încă 125 de ani de istorie și mult mai mulți de fericire”, spune Miruna Raclaru.

Comentarii

comentarii