Acasă Economic Cramele Recaş lansează noul brand “Cocoşul dintre vii”

Cramele Recaş lansează noul brand “Cocoşul dintre vii”

DISTRIBUIȚI

Lansată în anul 2008 sub eticheta “Cocoşul”, gama de vinuri produsă de Cramele Recaş pentru segmentul mediu, a trecut printr-un proces de rebranding care a dus la naşterea noii identităţi “Cocoşul dintre vii”. Noua etichetă păstrează ca element central cocoşul desenat de Raul Inocenţiu Niculai, un copil cu dizabilităţi din Sibiu, pe baza căruia, Petru Sosa a realizat noua grafică. 

“Am vrut să păstrăm ideea de joacă de copil susţinută de alegerea scrisului de mână pentru brand şi etichete diferite ca forma şi culoare pentru fiecare sortiment în parte. În acelaşi timp, prin noua etichetă am încercat să cream o identitate de brand mai apropiată de mesajul pe care Cramele Recaş doreşte să îl transmită consumatorilor săi”, a declarat Ciprian Roşca, director comercial Cramele Recaş. Schimbarea designului grafic şi a denumirii a fost completată de modificări în privinţa componenţei liniei de vinuri şi a stilului de vinificaţie. Astfel, în completarea soiurilor deja existente în gama precedentă: Syrah, Feteasca Neagră şi Chardonnay, s-au alăturat Sauvignon Blanc, Muscat Ottonel şi Pinot Noir, toate provenind din recolta 2011. Prin noua gamă “Cocoşul dintre vii”, producătorul bănăţean urmăreşte să-şi împrospăteze imaginea pe segmentul mediu şi să revitalizeze palierul de preţ prin umplerea locului lăsat liber între gama Castel Huniade şi gamele Sole şi La Putere. Compania Cramele Recaş exploatează o suprafaţă de aproximativ 1.000 de hectare viţă de vie situate în judeţul Timiş şi 20 de hectare lângă Miniş (Arad) şi are o capacitate de producţie şi de stocare de aproximativ 9 milioane de litri, fiind dotată cu tehnologie de ultimă generaţie în urma unor investiţii ce totalizează peste 10 milioane de euro. Producătorul bănăţean este unul dintre cei mai importanţi exportatori de vin românesc în ţări precum Statele Unite, Marea Britanie, Japonia, Suedia, Canada, Estonia şi Slovacia. Rezultatele obţinute de vinurile de Recaş la cele mai importante concursuri de specialitate la nivel mondial au reconfirmat constant, în ultimii 12 ani, calitatea vinurilor cunoscute consumatorilor din România sub nume precum Cuvee Uberland, Solo Quinta, Sole, La Putere, Cocoşul, V-Drinks sau Schwaben Wein.

Comentarii

comentarii