Acasă Economic ecomTIM – prima conferință regională de ecommerce

ecomTIM – prima conferință regională de ecommerce

DISTRIBUIȚI

ecomTIM, prima conferință regională de ecommerce, se va desfășura la Timișoara, în perioada 9 – 10 februarie 2011. Până acum, la conferință și-au anunțat participarea specialişti de renume ce vor furniza informaţii pertinente despre dezvoltarea pieţei de comerţ online. Marius Ghenea, Cem Tunakan, Cristian Manafu, Doru Panaitescu, Dan Vîrtopeanu, Dorin Boerescu, Alin Popescu şi Bogdan Manolea sunt doar câţiva dintre invitaţii prezenţi la evenimentul de la Timişoara. ecomTIM are ca obiectiv realizarea unui cadru de întâlnire între oamenii de afaceri interesaţi să activeze în online, cei care deţin deja un magazin pe Internet, marketerii implicaţi în dezvoltarea business-urilor online şi specialiştii în e-commerce. Evenimentul se adresează cu precădere persoanelor care deţin deja o afacere în spaţiul online, dar şi oamenilor cu expertiză, interesaţi să iniţieze colaborări cu business owner-ii. Evenimentul va avea loc la Hotel Timisoara şi este structurat în două zile de noutăţi, sugestii şi idei de dezvoltare a afacerilor online. Prima zi este dedicată conferinţelor despre fenomenul ecommerce în România, iar cea de-a doua zi cuprinde două sesiuni de workshop-uri, desfăşurate în paralel, dedicate oamenilor de afaceri şi marketerilor. Iniţiativa luată de 2Parale, prima platformă de marketing afiliat din România, de a organiza ecomTIM îşi propune să aducă în discuţie elemente importante ale e-commerce-ului şi la nivel regional, contribuind astfel la corecta informare a publicului cu privire la acest subiect şi la dezvoltarea pieţei de comerţ electronic din România. „Business-ul online reprezintă o necesitate în prezent pentru orice companie şi, în acelaşi timp, o foarte mare oportunitate. Românii descoperă comerţul online şi îl adoptă rapid, iar jucătorii din această piaţă au nevoie de informaţie pertinentă de la oameni de afaceri şi profesionişti cu experienţă în domeniu – care deocamdată nu sunt mulţi şi mă bucur că am reuşit să strângem un grup remarcabil de speakeri la acest eveniment.Ţin să le mulţumesc, atât lor, cât şi partenerilor, pentru implicare”, a declarat CEO-ul 2Parale – Dorin Boerescu. ecomTIM se bucură atât de sprijinul mediei clasice, cât şi a celei online în derularea acestui proiect, fiind susţinut de: Arhipelago, Sanoma Hearst, Informmedia, AvocatNet, Refresh.ro, BestJobs, TNW România şi alţii. Mai multe detalii despre eveniment, vorbitori, sponsori şi subiectele discutate sunt disponibile la adresa www.ecomtim.ro. Participarea la eveniment costă 350 de lei de persoană (inclusiv TVA) iar primii inscrişi vor beneficia de un discount substanţial – până pe 15 ianuarie 2010, biletele vor costa doar 250 de lei. Mai multe discounturi sunt oferite către membrii 2Parale, magazinele atestate GPEC precum şi companiilor care vor cumpăra 2 sau mai multe bilete.
2Parale este prima platformă  de marketing afiliat din România, lansată în decembrie 2008 – având in prezent un portofoliu de 90 de campanii şi peste 3.200 de afiliaţi, care au livrat peste 13 milioane de clickuri şi au generat vanzari advertiserilor de peste 5,6 milioane lei. Este singura reţea de afiliere membră a IAB Romania. Marketingul afiliat oferă o soluţie rapidă şi eficientă de promovare şi monetizare, care îndeplineşte visul dintotdeauna al oamenilor de marketing: advertiserii plătesc doar pentru rezultatele obţinute (vânzări sau leaduri) iar afiliaţii (publisheri, bloggeri, specialişti SEO&SEM) câştigă bani direct proporţional cu numărul sau valoarea conversiilor generate. Piaţa de comerţ online din România se află într-o creştere accelerată – principalii jucători din piaţă estimând o valoare totală de cca 300-350 milioane de euro în 2010 şi atingerea pragului de 1 miliard de euro în 2014. Conform Studiului National de Comert Electronic 2010, sunt peste 2.000 de magazine online în România iar numărul lor se afla în creştere. Magazinele de IT&C generează cca 50% din vânzările online, însa magazinele online de îmbracaminte şi accesorii se află în creştere rapidă, tendinţa fiind valabilă şi în pieţele dezvoltate (UK, US) unde această categorie a depăşit IT&C-ul ca valoare a vânzărilor online. În 2009 doar 2% dintre români au cumpărat online, faţă de o medie de 37% în Uniunea Europeană – conform Eurostat.
 

Comentarii

comentarii