Acasă Economic Economiseşte pentru tine, o campanie care invită la consum responsabil

Economiseşte pentru tine, o campanie care invită la consum responsabil

385
DISTRIBUIȚI

Fundaţia „Romtelecom pentru români”* împreună cu „O 9 Atitudine!” a lansat, joi, 9 aprilie, campania „Economiseşte pentru tine! Economiseşte pentru mâine!”. Îndemnul vine să sublinieze nevoia actuală de a ne regândi în profunzime modul de viaţă, scara de valori şi priorităţile. Campania propune o reconsiderare personală a felului în care ne raportăm la utilizarea resurselor pe care adeseori le tratăm ca inepuizabile, din neatenţie, grabă sau obişnuinţă.
Oricare ar fi motivul, realitatea este că resursele care ne asigură confortul zilnic sunt suprasolicitate printr-o utilizare ineficientă sau din cauza unui consum exagerat. De aceea „Economiseşte pentru tine! Economiseşte pentru mâine!” doreşte să încurajeze consumul responsabil de resurse şi să reamintească faptul că, prin folosirea corectă a acestora, facem o investiţie în calitatea resurselor de mâine şi, în acelaşi timp, ne gestionăm mai eficient cheltuielile de zi cu zi.
“Prin această campanie, însoţită de un slogan direct şi explicit, încercăm să convingem oamenii să se rupă câteva minute din ritmul cotidian şi să privească, cu atenţie, în jur. Schimbări minore de atitudine, de comportament, de obişnuinţe pot aduce rezultate vizibile.  Facem acest lucru pentru că suntem la rândul nostru implicaţi în ceea ce ne înconjoară, atât ca indivizi, cât şi ca organizaţie”, declară Cristina Popescu, Director Relaţii Publice Romtelecom. 
"Campania reprezintă o continuare a eforturilor pe care le-am făcut în ultimii ani pentru schimbarea unor mentalităţi ale consumatorului român, care au presupus informare, educare şi conştientizare în diferite domenii, toate cu impact direct asupra vieţii cetăţeanului. Orice schimbare, oricât de mică, contează, iar schimbările mici se adună şi pot aduce rezultate spectaculoase,” declară Sorin Mierlea, Preşedinte A.N.P.C.P.P.S. România, asociaţia iniţiatoare a programului „O 9 atitudine!”.
Campania are şi o componentă online, care îi vizează pe toţi cei care doresc să se informeze despre modul în care pot să economisească şi să câştige mai mult în acelaşi timp. Site-ul www.economisestepentrutine.ro conţine, printre altele, detalii despre campanie, informaţii utile despre subiect în particular şi despre protecţia mediului în general. De asemenea, site-ul găzduieşte un concurs de materiale video cu exemple personale ale modului în care utilizatorii înţeleg să economisească inteligent resursele.
Fundaţia "Romtelecom pentru români" îşi propune iniţierea unor proiecte prin care să susţină cauze sociale care au nevoie de o voce puternică pentru a fi rostite, auzite şi soluţionate. De asemenea, prin această fundaţie, Romtelecom îşi doreşte să transmită dorinţa sa de implicare socială unui public cât mai larg, căruia i se adresează în primul rând ca unui partener. Fundaţia vine ca o extindere naturală a implicării Romtelecom în bunul mers al societăţii româneşti, care s-a concretizat în ultimii ani prin numeroase proiecte susţinute de companie. Detalii despre activităţile desfăşurate de Romtelecom în beneficiul comunităţii puteţi afla din ultimul raport de responsabilitate socială publicat, disponibil aici.
Campania „O 9 Atitudine!” este desfăşurată de asociaţia A.N.P.C.P.P.S. România cu scopul de a dezvolta o nouă abordare în rândurile consumatorilor din România. Protecţia consumatorilor se realizează prin auto-protecţie individuală şi asociativă, precum şi prin protecţie din partea instituţiilor statului. „O 9 Atitudine!” şi-a propus să sprijine cetăţenii să conştientizeze ce înseamnă calitatea de consumatori şi să acţioneze pentru apărarea drepturilor şi intereselor lor în toate domeniile în care se manifestă calitatea de consumator.

Comentarii

comentarii