Acasă Cultura „Eşti ceea ce citeşti”

„Eşti ceea ce citeşti”

DISTRIBUIȚI

Librăriile Cărtureşti din Timişoara participă, alături de librăriile din alte oraşe, la o nouă campanie de promovare a lecturii. De această dată, Librăriile Cărtureşti au colaborat cu agenţia Jandl din Bratislava pentru realizarea unor imagini atractive în campania „Eşti ceea ce citeşti”. Astfel, au fost realizate trei colaje înfăţişând coperte ale unor titluri de referinţă, care se îmbină ingenios şi alcătuiesc figuri umane. „Mai mult decât simple ilustraţii, aceste colaje vorbesc despre diversitate şi despre felul în care cărţile ne îmbogăţesc personalitatea”, au declarat reprezentanţii lanţului de librării. Spre deosebire de campaniile precedente, această campanie a fost lansată mai întâi prin intermediul social media, ceea ce, spun organizatorii, a ajutat la obţinerea un răspuns mai substanţial din partea cititorilor. „Încă nu ştim care va fi impactul social al campaniei, dar şi dacă facem doar zece oameni care n-au mai pus mâna pe o carte de nu ştiu cînd să se apuce din nou de citit, pentru mine e un succes”, a declarat Eugen Suman, copywriter Jandl.
 

Comentarii

comentarii