Acasă Economic EY România a finalizat campania de recrutare pentru juniori

EY România a finalizat campania de recrutare pentru juniori

DISTRIBUIȚI

100 de noi absolvenţi se vor alătura companiei de servicii profesionale EY România în luna septembrie 2015, cel mai mare număr de absolvenţi angajaţi de la deschiderea biroului EY în România, în 1992, şi cu 20% mai mulţi faţă de anul trecut. Numărul angajaţilor EY va depăşi pentru prima dată 600 de persoane.
„Este prima dată când angajăm 100 de absolvenţi odată. Practic, la 1 septembrie 2015 va trebui să integrăm un număr de noi angajaţi care reprezintă aproximativ 17% din echipa noastră actuală. Este o provocare atât la nivel logistic, dar mai ales la nivel de cultură organizaţională,” explică Andreea Mihnea, director Resurse Umane, EY România
Peste 1,600 de studenţi din centre universitare, precum Bucureşti, Cluj-Napoca, Iaşi, Timişoara şi Oradea, au aplicat pentru un post la EY în această primăvară. Campania de recrutare de anul acesta a fost una dintre cele mai complexe derulate de companie în România: a inclus aplicaţii online, evaluare iniţială prin video interviuri, teste online, teste de evaluare a perseverenţei, interviuri faţă în faţă, şi două competiţii pentru selecţie – EY Tax Academy şi EY Mega Days.
Candidaţii au participat alături de viitorii lor manageri la exerciţii în echipă, prezentări şi jocuri de rol. Abilităţile şi cunoştinţele care au contat cel mai mult în selectarea candidaţilor au fost cele numerice, logice, verbale, cunoaşterea limbii engleze, precum şi cunoştinţele de specialitate şi gradul de compatibilitate cu cultura organizaţiei.
Aproape 1,000 de candidaţi au trecut de pre-selecţia iniţială a CV-urilor şi au intrat în procesul de testare şi, ulterior, intervievare. EY România utilizează cu succes încă de anul trecut metoda video recruitment (recrutare prin interviu video). Anul acesta, 500 de candidaţi, însemnând aproximativ o treime din cei care au aplicat, au fost intervievaţi online, prin această metodă. Principalele avantaje ale video interviului sunt posibilitatea de a gestiona un număr foarte mare de aplicaţii într-un timp scurt, eficientizarea selecţiei, dar şi creşterea calităţii procesului de recrutare în sine. Spre exemplu, candidaţii din întreaga ţară beneficiază prin aceste interviuri de şanse egale în procesul de selecţie şi de posibilitatea de a explora mai uşor oportunităţile de transfer în alt oraş, dacă îşi doresc asta.
„Majoritatea studenţilor de elită care termină astăzi facultatea ştie foarte bine ce vrea – ei îşi doresc o carieră solidă şi posibilitatea de a promova într-o companie până la vârf. Vor să facă parte din organizaţii globale, unde să aibă acces la resurse şi oportunităţi pe măsura lucrurilor pe care ei şi le doresc de la viaţă. Pentru a atrage 100 dintre cei mai talentaţi astfel de oameni, trebuie să le oferi acele avantaje care să îi motiveze să crească personal și profesional alături de companie. Ne adaptăm aşteptărilor şi nevoilor lor oferindu-le, pe lângă pachetul de beneficii, lucruri care diferențiază companiile pentru generația actuală: de la flexibilitatea folosirii spaţiului de lucru, unde ei îşi pot alege şi schimba biroul în fiecare zi, a orarului pe care şi-l pot defini în funcţie de nevoi în aliniere cu obiectivele la care lucrează, la lucrul la distanţă, şi până la posibilitatea de a lucra în alte birouri EY din lume,” adaugă Andreea Mihnea
Toţi cei 100 de absolvenţi recrutaţi în această primăvară vor fi incluşi în programe de formare şi certificare profesională la cel mai înalt nivel în domeniul consultanţei. EY România investeşte anual în medie 3.000 EUR pentru formarea fiecărui angajat. Această investiţie se reflectă în rezultatele excepţionale pe care tinerii specialişti EY le obţin în cadrul sesiunilor de examinare pentru diverse certificări internaţionale, precum ACCA, ICAEW Chartered Accountant (ACA), Chartered Financial Analyst (CFA) şi Advanced Diploma in International Taxation (ADIT).

Comentarii

comentarii