Acasă Economic EY România va angaja 70 de tineri absolvenţi din întreaga ţară

EY România va angaja 70 de tineri absolvenţi din întreaga ţară

DISTRIBUIȚI

14H03588 RFEY România a deschis campania de recrutare din această primăvară, prin care va angaja 70 de tineri absolvenţi din întreaga ţară. Procesul se va desfăşura pe parcursul a două luni, timp în care absolvenţii pot aplica online, la link-ul: http://www.ey.com/GL/en/Careers.

În plus, candidaţii interesaţi de o poziţie în companie vor putea interacţiona direct cu echipa de recrutare şi specialiştii EY în cadrul a peste 20 de evenimente în sediul EY, în universităţi şi târguri de job-uri din Bucureşti, Cluj-Napoca, Iaşi, Timişoara şi Chişinău. Procesul de selecţie va include: pre-selectia cv-ului, video-recruitment – o premieră inovativă pe piaţa din România ca modalitate de selecţie – interviuri faţă în faţă cu managerii şi o serie de teste specifice activităţii din linia de servicii relevante. În cadrul procesului de selecţie, vor fi evaluate abilităţile verbale şi numerice, limba engleză şi cunoştinţele de specialitate, acolo unde discutăm despre candidaţii cu experienţă. 

Cei 70 de juniori care vor fi selectaţi în această primăvară îşi vor începe activitatea în septembrie, când se vor alătura celor 500 angajaţi care fac parte din echipa EY, în 5 birouri din ţară şi în Republica Moldova. Majoritatea tinerilor recrutaţi se vor alătura departamentului de Audit financiar, precum şi departamentelor de Asistenţă fiscală şi juridică, Asistenţă în tranzacţii şi Asistenţă în afaceri. Cei mai mulţi dintre tinerii care aplică pentru un job la EY îşi motivează alegerea prin posibilitatea de a-şi desfăşura activitatea în echipe multidisciplinare, având acces la resurse globale şi la cele mai bune practici în domeniu. De asemenea, tinerii valorizează posibilitatea de a participa în programe internaţionale de certificare ACCA, ACA, CFA s.a., pe care EY le oferă noilor angajaţi. Nu în ultimul rând, mediul de lucru flexibil şi posibilitatea de expresie personală prin implicarea în multitudinea de activităţi extra-profesionale atrag din ce în ce mai mulţi candidaţi din generaţia Y către companie. Astfel, EY investeşte anual 3.000 euro în medie pentru formarea fiecărui angajat. Această investiţie se reflectă în rezultatele excepţionale pe care tinerii specialişti EY le obţin la nivel naţional şi internaţional în cadrul sesiunilor de examinare pentru diverse certificări. Doar în sesiunea de examinare ACCA din decembrie 2013, cursanţii cei mai buni ai EY au ocupat locuri de vârf în clasamentul naţional (locul întâi naţional la ambele sesiuni) şi, respectiv, locurile 10, 12 şi 14 în topul internaţional al testărilor.
„Campania de recrutare din primavară este ocazia perfectă pe care tinerii să o fructifice în calitate de potenţiali candidaţi ai EY. Este perioada în care deschidem porţile, organizăm şi participăm la numeroase evenimente, studii de caz, ateliere, zile EY la sediu şi în universităţi. Interacţiunea dintre companie şi viitorii săi angajaţi este acum la cote maxime: pe lângă promovarea propriu-zisa, interacţionăm foarte mult, în mod direct, cu viitorii noştri angajaţi provocându-i să găsească soluţii inovatoare la studiile noastre de caz, să descopere prin joc abilităţile necesare muncii în echipă, comunicarea eficientă, negocierea, abilităţile de prezentare, etc. Credem că beneficiul principal pentru candidaţii serioşi va fi o experienţă accelerată de creştere personală şi de dezvoltare profesională pe care o vor putea valorifica atât în interiorul cât şi în afara organizaţiei noastre. În plus, diversitatea activităţilor în care se pot implica, spiritul de echipă şi preocuparea organizaţiei pentru leadership vor genera o experienţă memorabilă pentru fiecare.” spune Andreea Mihnea, director resurse Umane, EY România. Peste 2000 de candidaţi au aplicat în campania de recrutare desfăşurată în primăvara anului trecut, dintre care peste 50 au fost selectaţi pentru a se alătura echipei EY în România. Ulterior, peste 30 de interni au fost recrutaţi pe parcursul anului, printre care şi cei mai buni studenţi din universităţile de profil, care au ocazia de a îşi îmbogăţi experienţa în programele de internship şi de a deveni, în curând, angajaţi juniori în echipa EY.

Comentarii

comentarii