Acasă Eveniment Halucinant, scandalos, incredibil: Gala Societăţii Civile 2013

Halucinant, scandalos, incredibil: Gala Societăţii Civile 2013

476
DISTRIBUIȚI

halucinant -gala societatii civile GSC2021Titluri precum „De necrezut! 120 de copii au ales să continue şcoala”, „Paparazzii de Viscri”, „Destrăbălare şi indecenţă la Grădina Botanică”, „Strigător la cer! Şi-a folosit copilul pe post de marionetă” sau „580 de voluntari străini au făcut senzaţie la Bălteşti” sunt mesajele Galei Societăţii civile 2013, ce incită la promovarea binelui.

Organizaţiile societăţii civile se pot înscrie la gală până la sfârşitul lunii iunie 2013. Sub sloganul „Şi binele poate fi senzaţional”, campania prezintă proiectele câştigătoare la ediţia de anul trecut a Galei, reinterpretate într-un stil tipic tabloidelor şi ziarelor de scandal. “În al 11-lea an de GSC vorbim cu umor despre o realitate tristă, fiind vorba de un subiect în a cărui importanţă credem, dar asupra căruia nu te poţi apleca cu ton didactic. Când e vorba de campaniile pentru Gala Societăţii Civile, realitatea românească ne serveşte an de an cu insight-uri nasoale, iar noi ne încăpăţânăm să ramânem optimişti în încercarea de a face binele mai vizibil. Aşa că ne-am imaginat o lume nebună, în care oamenii ar schimba poveşti absurde despre aproape nimic pe bârfe sănătoase despre oameni şi fapte care chiar contează. Cum s-ar schimba oare viaţa românilor expuşi cu neruşinare la ştiri pozitive? Societatea civilă nu poartă tanga, nu se păruieşte prin cluburi, nu îşi face tatuaje, nu se îmbracă după ultimul răcnet, nu merge la Mamaia şi nici la solar. Deci nu prea pare interesantă la prima vedere. Şi totuşi poţi bârfi despre bine, senzaţionalul nostru chiar e senzaţional, nu e despre bunăciuni, ci despre fapte atât de bune de ţi se face pielea de găină! Halucinant, scandalos, incredibil, strigător la cer, de necrezut! Şi binele poate fi senzaţional”, a declarat Marc Borţun, creative partner – Rusu şi Borţun Brand Growers. Campania încearcă să tragă un semnal de alarmă asupra subiectelor abordate de o parte din presa românească, dar şi să promoveze oameni şi ONG-uri care chiar merită toată atenţia.  Misiunea Galei Societăţii Civile este una clară: promovează spiritul civic. Anul acesta, au fost înscrise în cadrul competiţiei 220 de proiecte şi programe, de către 151 de reprezentanţi ai sectorului  non-profit şi neguvernamental din toată ţara.

Comentarii

comentarii