Acasă Actualitate Managerii a două muzee vor fi supuşi evaluării

Managerii a două muzee vor fi supuşi evaluării

442
DISTRIBUIȚI

Pe masa consilierilor judeţeni va fi un proiect privind desemnarea membrilor comisiei de evaluare şi comisiei de soluţionare a contestaţiilor pentru evaluarea anuală a performanţelor manageriale ale managerilor Muzeului Banatului Timişoara şi Muzeului de Artă Timişoara. Evaluările anuale ale managerilor instituţiilor publice de cultură sunt efectuate în primul trimestru al anului următor celui pentru care se face evaluarea. În vederea efectuării evaluării, managerul are obligaţia de a înainta un raport de activitate. Evaluarea managementului este organizată în două etape: analiza raportului de activitate şi susţinerea raportului de activitate de către manager în cadrul unui interviu. La finalul procesului de evaluare, comisia de evaluare elaborează un raport motivat asupra rezultatului obţinut de manager în urma evaluării şi face recomandări pentru continuarea  sau încetarea managementului. Comisia de evaluare este alcătuită din specialişti în domeniu, precum şi din reprezentanţi ai autorităţii, care însă nu pot depăşi o treime din numărul total al membrilor comisiei de evaluare. Secretariatul comisiei de evaluare este alcătuit din reprezentanţi ai autorităţii, după cum urmează: un reprezentant al compartimentului de resurse umane, un reprezentant al compartimentului de specialitate care coordonează domeniul în care îşi desfăşoară activitatea managerul, un reprezentant al compartimentului financiar din cadrul autorităţii.

 
 

Comentarii

comentarii