Acasă Economic METRO Cash & Carry România sărbătoreşte în stil italian

METRO Cash & Carry România sărbătoreşte în stil italian

DISTRIBUIȚI

METRO Cash & Carry România sărbătoreşte, şi în acest an, Ziua Naţională a Italiei, organizând cea de-a doua ediţie a evenimentului “Il Gusto D’Italia” („Gustul Italiei”). Între 17 şi 30 mai, clienţii METRO Cash & Carry România sunt invitaţi să celebreze spiritul italian şi să beneficieze de promoţiile pregătite cu această ocazie. 

De asemenea, clienţii care vor vizita magazinele METRO, pe parcursul celor două săptămâni de sărbătoare italiană, se vor bucura de surprize şi de activităţi specifice gastronomiei şi culturii italiene. Precum şi la ediţia precedentă, “Il Gusto D’Italia” se desfăşoară, şi în acest an, cu sprijinul Ambasadei Italiei la Bucureşti şi al Institutului Italian de Comerţ Exterior Bucureşti.

“A doua ediţie a manifestării “Gustul Italiei”, rezultat al excelentei colaborări dintre METRO Cash & Carry România, Ambasada Italiei şi Institutul Italian de Comerţ Exterior din Bucureşti va avea şi în acest an protagoniste, în perioada 17 – 30 mai, produsele alimentare italiene, în cadrul celei de-a IV-a ediţii a Festivalului Italian. Această iniţiativă are privilegiul de a prezenta unui public tot mai larg renumita calitate a produselor noastre. Datorită gustului şi rafinamentului ce o evidenţiază, bogăţia gastronomiei italiene reprezintă un motiv de orgoliu pentru ţara noastră, ce a ştiut să o exporte în lume.” a declarat Excelenţa Sa domnul Mario Cospito – Ambasadorul Italiei la Bucureşti.
“Produsele agroalimentare şi bucătăria italiană reprezintă, alături de patrimoniul artistic şi de stilul de viaţă italian, una din caracteristicile care definesc cel mai bine cultura şi frumuseţea ţării noastre. Bucătăria italiană, după cea chinezească, este bucătăria etnică cea mai faimoasă din lume, în mod sigur cea mai apreciată – dovadă numeroasele restaurante italiene şi de inspiraţie italiană, care continuă să apară peste tot în lume în căutarea succesului pe care aproape întotdeauna reuşesc să-l obţină. Secretul unui astfel de succes este cu siguranţă reprezentat de numeroasele produse care caracterizează bucătăria italiană – paste, ulei, vin, brânzeturi, mezeluri şi multe alte specialităţi ce pot fi găsite doar în Italia. Acest lucru a avut consecinţe directe asupra economiei italiene. Sectorul agroalimentar este de fapt unul din principalele sectoare economice din Italia, poziţionat pe locul doi, după sectorul metal-mecanic. Pentru a avea o idee asupra dimensiunii producţiei agroalimentare italiene ajunge să precizăm faptul că valoarea acesteia este echivalentă cu valoarea PIB-ului României. Una din caracteristicile societăţilor italiene care aparţin acestui sector este aceea de a fi puternic orientate către export; peste 17% din producţia aferentă este destinată exportului. Iată principalele motive pentru care Institutul Italian de Comerţ Exterior acordă întotdeauna o atenţie deosebită activităţilor promoţionale din sectorul agroalimentar. Din această perspectivă, considerăm colaborarea realizată cu marile lanţuri de distribuţie, ca fiind un instrument foarte important atât pentru sporirea numărului de consumatori cât şi pentru promovarea produselor italiene. Pentru al doilea an consecutiv, cu ocazia sărbătoririi zilei Republicii Italiene, METRO va organiza evenimentul “Gustul Italiei” – o dovadă a succesului obţinut în cadrul ediţiei precedente şi cu siguranţă un succes real si anul acesta” a declarat domnul Mario Iaccarino – directorul Institutului Italian de Comerț Exterior (ICE)
„Suntem încântaţi pentru cea de-a doua ediţie Il Gusto D’Italia, mai ales după succesul înregistrat anul trecut, când evenimentul a beneficiat de o receptivitate mare din partea clienţilor noştri. Anul acesta vom încerca să ducem mai departe spiritul italian, transmiţând prin demonstraţii culinare deosebite atât reţete din bucătăria italienilor, cât şi o parte din stilul lor de viaţă. Timp de două săptămâni, clienţii noştri vor putea alege produse aflate în oferta special pregătită cu ocazia Zilei Naţionale a Italiei”, a declarat Dusan Wilms, director general METRO Cash & Carry România.
Demonstraţiile culinare specifice bucătăriei italiene şi sesiunile de degustare cu produsele unor cunoscuţi furnizori italieni vor avea loc pe parcursul celor două săptămani, în magazinele METRO Cash & Carry România. În tot acest timp, clienţii companiei vor beneficia de aproximativ 700 de articole cu specific italian, printre care şi produse aparţinând mărcilor proprii METRO. Produsele aflate în ofertă vor fi incluse într-un catalog realizat special cu această ocazie şi vor consta, în principal, în paste, brânzeturi, mezeluri, diferite tipuri de legume, fructe, peşte şi vinuri. Cu ocazia „Il gusto D’Italia”, clienţii METRO România vor putea admira cele mai noi modele ale celebrilor constructori italieni de automobile Fiat, Alfa Romeo şi Lancia. Vor fi de asemenea expuse și două dintre cele mai celebre și vândute vehicule comerciale: Fiat Ducato, denumit sugestiv „cărăuşul Europei” si Fiat Doblo Cargo, cel mai vândut van din România pentru o lungă perioada de timp.

Comentarii

comentarii