Acasă Economic METRO Cash & Carry România sărbătorește a patra ediţie a programului “Il...

METRO Cash & Carry România sărbătorește a patra ediţie a programului “Il Gusto d’Italia”

DISTRIBUIȚI

IlGustoMETRO România sărbătoreşte Ziua Naţională a Italiei, prin cea de-a patra ediţie a programului “Il Gusto d’Italia”. Programul se bucură, pentru al patrulea an consecutiv, de susţinerea Ambasadei Italiei la Bucureşti şi a Institutului Italian de Comerţ Exterior Bucureşti.

În perioada 15 mai – 04 iunie 2014, METRO Cash & Carry România continuă promovarea spiritului, culturii şi gastronomiei italiene, clienţii companiei fiind întâmpinați cu oferte la magazinele METRO din întreaga ţară (exceptând magazinele METRO Punct). Aceştia vor putea alege dintr-o ofertă promoţională variată la peste 900 de produse cu specific italian şi vor beneficia de alte numeroase activităţi culinare speciale. „Sunt deosebit de încântat de noua participare a METRO Cash & Carry România la Festivalul Italian. Sunt sigur că evenimentul «Il Gusto d’Italia» va aduce şi în acest an un omagiu excelenţei produselor agroalimentare italienești şi va reuşi să aducă în faţa consumatorilor români înalta calitate a acestora”, a declarat Excelența Sa, Diego Brasioli, Ambasadorul Italiei la Bucureşti. “Pentru al patrulea an consecutiv, sărbătorim Ziua Națională a Italiei prin oferte promoționale și activități speciale care celebrează cultura culinară și stilul de viață italiene. Prin programul <<Il Gusto d’Italia>>, îi întâmpinăm pe întreprinzătorii independenți, clienții noștri, cu promoții specifice care să le ofere avantaje competitive și, desigur, idei de preparate italiene”, a declarat Gilles Roudy, Director General METRO Cash & Carry România.
Luca Gentile, Director al Biroului de la Bucureşti al ICE-Agenţia pentru Promovarea în Străinătate şi Internaţionalizarea Societăţilor Italiene a declarat, la rândul său: “Îmi face plăcere că METRO Cash & Carry Romania participă din nou la Festivalul Italian cu o nouă ediţie a manifestării «Il Gusto d’Italia». Reţelele de distribuţie reprezintă pentru noi un partener important în promovarea gustului şi calităţii produselor Made in Italy, iar prin prezenţa sa capilară în România, METRO este fără îndoialǎ un partener ideal.”
Oferta “Il Gusto d’Italia”, cu peste 900 de produse cu specific italian, include alimente din categorii variate: paste, sosuri, ulei măsline, brânzeturi, carne procesată (mezeluri), legume, peşte, vinuri, fructe, sortiment variat de capere, anghinare, cafea italiană şi oţet balsamic. Dintre acestea, 70 de produse aparțin unor mărci italiene recunoscute la nivel internațional. După succesul înregistrat de ediţiile precedente ale “Il Gusto d’Italia”, METRO România aduce, şi în acest an, spiritul italian în magazinele sale, prin activităţi care celebrează cultura şi gastronomia Italiei. În acest sens, la finalul fiecărei săptămâni din perioada 15 mai – 04 iunie 2014, clienţii METRO Cash & Carry România vor putea asista la sesiuni de degustare oferite de parteneri ai companiei şi demonstraţii culinare susţinute de clienții noștri din segmentul HoReCa. Acțiunile transmit atât rețete culinare din bucătăria italiană, cât și o parte din stilul lor de viață. METRO Cash & Carry este reprezentată în 28 ţări cu peste 750 de magazine cash & carry. Cu peste 110.000 angajaţi în întreaga lume, compania a atins vânzări de aproximativ 32 miliarde € în anul financiar 2012/2013 (pro forma). METRO Cash & Carry este o divizie de vânzări a METRO GROUP, unul dintre liderii comerţului la scară mondială. În anul financiar 2012/2013, vânzările METRO GROUP au atins cifra de 66 miliarde € (pro forma). Compania numără aproximativ 250.000 de angajaţi şi operează aproximativ 2.200 de locaţii în 31 ţări. Performanţa METRO GROUP se bazează pe forţa diviziilor sale de vânzări care operează în mod independent pe piaţă: Metro/Makro Cash & Carry – liderul internaţional în comerţul cu ridicata cu auto-servire, hypermarket-urile Real, Media Markt şi Saturn – lider pe piaţa bunurilor electronice şi electrocasnice din Europa şi magazinele universale Galeria Kaufhof. Informaţii suplimentare pe: www.metrogroup.de.

Comentarii

comentarii