Acasă Actualitate Minciuna și ipocrizia primarului lasă gunoaiele pe străzile din Timișoara

Minciuna și ipocrizia primarului lasă gunoaiele pe străzile din Timișoara

DISTRIBUIȚI

Cel mai urât mirositor scandal în care este implicat primarul Timișoarei, Nicolae Robu, ar putea aduce orașul în evul mediu. Datoriile uriașe, de milioane de euro, pe care primăria le datorează firmelor subcontractante au dus la neprezentarea Retim la licitația pentru salubrizarea Timișoarei. Ziua de Vest a prezentat zilele trecute date despre datoria de 1,6 milioane de euro a municipalității către Retim. Primarul, mincinos și ipocrit, a declarat că nu este vorba de nici o restanță. Ziua de Vest a avut însă dreptate, datoria fiind confirmată chiar de societatea Retim, la care Primăria Timișoara deține jumătate din acțiuni. Între timp primăria a achitat o parte din suma imensă datorată Retim.

Într-o adresă trimisă Consiliului Local Timișoara și primarului Nicolae Robu, în data de 24 iulie 2018, Retim cere edilului: ”să ne plătiți soldul restant aferent activității de salubrizare stradală de 3,07 milioane lei. Vă reamintim faptul că până la sfârșitul acestei luni soldul restant va fi de 3,9 milioane lei, la care se adaugă alte 0,9 milioane de lei aferente serviciilor de deszăpezire plus penalitățile de întârziere”.

Retim mai cere asigurarea demersurilor necesare pentru asigurarea continuării Stației de sortare a deșeurilor, care va intra începând din data de 5 august în proprietatea Consiliului Local Timișoara, pentru a evita un incident major de mediu.

Societatea de salubrizare s-a arătat dispusă de a continua, în condițiile legii, prestarea serviciilor de salubrizare stradală și după data de 5 august, și cerea în acest sens o opțiune din partea municipalității.

În loc să recunoască situația disperată în care s-a ajuns, Nicolae Robu l-a desemnat pe incompetentul city manager Robert Kristof să găsească (probabil pe Google) o altă societate de salubrizare cu care să încheie un contrat în regim de urgență. În principiu ar putea fi vorba de firma RER din Oradea, singura care s-a prezentat la licitaţie. Compania a cerut însă 217,4 milioane de lei, fără TVA, pentru serviciile pe care primăria era dispusă să plătească,, conform caietului de sarcini, suma de 98,88 milioane de lei.

Comentarii

comentarii