Acasă Administraţie Primăria Timișoara angajează… manageri de cartier

Primăria Timișoara angajează… manageri de cartier

DISTRIBUIȚI

Luni, 4 aprilie, Primăria Municipiului Timișoara anunță că a fost deschis concursul de recrutare care pune la bătaie șase posturi de „manager de cartier”, patru posturi de personal pentru Serviciul Finanțări Nerambursabile, un post în Compartimentul Capitală Culturală și un post Biroul Servicii Suport. Cei interesați își pot depune dosarul de concurs până în data de 18 aprilie. 

Interesant este că tot luni, Curtea de Apel Timișoara a respins recursul primăriei și a păstrat decizia Tribunalului Timiș de a suspenda un alt concurs de recrutare în aparatul de specialitate. Unul lansat în decembrie, care ar fi trebuit să aibă proba scrisă pe 11 ianuarie. Tribunalul a hotărât suspendarea acestuia pe 10 ianuarie, în baza cererilor sindicatului din primărie.

Revenim la noul concurs. Cu această ocazie, transmit reprezentanții primăriei, se stabilește o premieră: existența posturilor de „manager de cartier”  în administrația publică locală din România. Interesant este că pentru cele șase sunt necesare studii dintr-o multitudine de domenii: științe administrative, economice, politice, sociologie, științe ale comunicării, istorie, studiul patrimoniului, arhitectură, urbanism, inginerie civilă. Vechimea în muncă trebuie să fie între un an și șapte ani.

„Cei șase manageri de cartier pe care vrem să îi recrutăm vor face un altfel de administrație. Vor fi liantul între Primărie și problemele și inițiativele de schimbare ale celor care trăiesc, lucrează, au afaceri sau fac voluntariat în cartierele Timișoarei. Fiecare dintre cei șase va fi responsabil de câteva cartiere, le va cunoaște problemele, proiectele de dezvoltare, planurile urbanistice și va intermedia dialogul între cetățeni și diversele structuri ale primăriei. Va lucra cu Consiliile Consultative de Cartier, cu celelalte inițiative cetățenești specifice fiecărui cartier, cu școlile sau organizațiile culturale sau civice și va încuraja colaborarea între ele și voluntari. Va urmări implementarea proiectelor rezultate din procesul de bugetare participativă, dar și rezolvarea promptă a celor sesizate de cetățeni”, a declarat primarul Dominic Fritz.

În rest, pentru conducerea primăriei par a fi importante și posturile de la Serviciul Finanțări Nerambursabile. Cei șase noi angajați ar urma să lucreze în domeniul proiectelor cu finanțări de la nivel național și european. „Este un domeniu în care avem nevoie urgentă de noi colegi, mai ales că urmează noul Program Operațional Regional și fondurile din PNRR, adică surse financiare importante pe care ne bazăm în proiectele de dezvoltare ale orașului. Cei care vor câștiga concursul, vor gestiona proiectele cu fonduri europene aflate în implementare și vor lucra la propuneri de proiecte pentru atragerea de noi fonduri”, explică reprezentanții municipalității într-un comunicat de presă.

„Pentru toate posturile așteptăm alături de noi buni profesioniști, dornici să se implice în dezvoltarea Timișoarei”, încheie aceștia. 

Descrierea fiecărui post o găsiți aici: https://www.primariatm.ro/2022/04/04/anunt-concurs-pentru-ocuparea-functiilor-de-executie-vacante-si-temporar-vacante-din-cadrul-aparatului-de-specialitate-al-primariei-municipiului-timisoara/

 

Comentarii

comentarii