Acasă Economic “Bucătar real,-” – concursul de creativitate culinară pentru bloggerii

“Bucătar real,-” – concursul de creativitate culinară pentru bloggerii

DISTRIBUIȚI

 Joi, 3 mai a fost lansată competiția de blogging creativ "Bucătar real,-", dedicată tuturor bloggerilor din România, indiferent de tematică, vechimea sau traficul blogurilor lor. 

Tema competiției și provocarea lansată bloggerilor vizează gama de vase din vitroceramică Pyroflam®, disponibile cu 50% reducere în toate magazinele real,- Hypermarket din România, până la 4 iulie 2012, în cadrul celei mai noi campanii de fidelizare real,-. "Bucătar real-" este prima competiție de blogging organizată de real,- Hypermarket și de un retailer din România, în general. Compania nu se află însă la prima experiență de acest gen, susținând încă din 2009, în calitate de sponsor, concursuri de blogging de prestigiu. Competiția va avea 2 etape, derulate în perioadele 3-15 mai și respectiv 22-28 mai 2012. În prima, cei mai creativi 45 de participanți vor câștiga câte un vas de gătit din vitroceramică Pyroflam® din cele 45 alocate, în timp ce primii trei clasați ai celei de-a doua etape vor primi vouchere pentru cumpărături în magazinele real,- Hypermarket cu valori de 300, 200 și 100 de lei. Câștigătorii vor fi stabiliți de un juriu cu experiență deopotrivă în blogging și în domeniul gastronomic: site-urile e-retete.ro, Mananc-Inteligent.ro, sabucatarim.ro, Robintel.ro – câștigătorul locului I la competiția SuperBlog 2011 și Mirela Surghie, head of media real,- Hypermarket. Cei care doresc să-și demonstreze creativitatea în bucătărie și în blogging se pot înscrie în concursul "Bucătar real," până pe 15 mai 2012, inclusiv. Detaliile privind înscrierea, premiile și regulamentul concursului sunt disponibile pe http://www.real-hypermarket.ro/pyroflam/concurs-bloguri. 

"Am ales să organizăm un concurs pentru campania Pyroflam pentru a avea un dialog, chiar dacă aproape exclusiv online, cu blogosfera românească. Credem în potențialul acestui mediu de comunicare, cu atât mai mult cu cât am descoperit foarte mulți oameni minunați în spatele blogurilor, în precedentele concursuri dedicate blogosferei, la care am participat. Le dorim participanților mult succes și abia așteptăm să le citim rețetele și experiențele în bucătărie", spune Adriana Pita, division manager PR & Corporate Communication, real,- Hypermarket România.

Comentarii

comentarii