Acasă Economic Schimbări la prețul și configurația biletelor la ecomTIM – prima conferinţă regională...

Schimbări la prețul și configurația biletelor la ecomTIM – prima conferinţă regională de e-commerce

DISTRIBUIȚI

2parale a anunțat schimbări la prețul și configurația biletelor la ecomTIM, prima conferinţa regională de e-commerce din România. Evenimentul, care va avea loc în intervalul 9-10 februarie 2011 la Timișoara, este structurat în două zile de noutăţi, sugestii şi idei de dezvoltare a afacerilor online, astfel: prima zi este dedicată conferinţelor despre fenomenul e-commerce în România, iar cea de-a doua zi cuprinde două sesiuni de workshop-uri, desfăşurate în paralel, adresate oamenilor de afaceri şi marketer-ilor. Pentru a oferi mai multă flexibiliate celor interesați să participe, biletele la conferință sau la workshopuri se vând separat, astfel: pentru participarea în prima zi a evenimentului prețul biletului va fi 100 de lei până pe 15 ianuarie și 150 lei până la eveniment. Pentru cea de-a doua zi, prețul biletului la primul workshop este de 150 de lei până pe 15 ianuarie (și 200 dupa 15 ianuarie), iar costul unui bilet la cel de-al doilea workshop rămâne 100 lei. În felul acesta, prețurile rămân identice, însă cei interesați pot participa doar la conferință, doar la unul din workshop-uri sau în oricare altă combinatie. Pe lângă reducerea de preț la achiziționarea biletelor până pe data de 15 ianuarie, membrii 2Parale, magazinele atestate GPeC, precum şi companiilor care vor cumpăra două sau mai multe bilete beneficiază de mai multe discount-uri. Mai multe informaţii despre program, vorbitori, înscriere şi subiectele dezvoltate sunt disponibile la adresa www.ecomtim.ro.
ecomTIM are ca obiectiv realizarea unui cadru de întâlnire între oamenii de afaceri interesaţi să activeze în online, cei care deţin deja un magazin pe internet, marketerii implicaţi în dezvoltarea business-urilor online şi specialiştii în e-commerce. Evenimentul se adresează cu precădere persoanelor care deţin deja o afacere în spaţiul online, dar şi oamenilor cu expertiză, interesaţi să iniţieze colaborări cu business owner-ii. Printre vorbitorii care vor fi prezenți la ecomTIM se numără și Dan Bulucea, Country Manager al Google în România, care va dezvălui participanţilor la eveniment cum pot folosi eficient serviciile şi tool-urile Google pentru a îşi dezvolta afacerile online. Dan Bulucea se alătură astfel unora dintre cei mai buni specialişti din online care vor împărtăşi participanţilor la ecomTIM din experienţa lor. Marius Ghenea (FIT Distribution), Cem Tunakan (Groupon România), Cristian Manafu (Prodigy PR), Doru Panaitescu (consultant&trainer online), Dorin Boerescu (2Parale), Alin Popescu (Avocatnet) şi Bogdan Manolea (legi-internet.ro) sunt doar câţiva dintre cei care vor vorbi la evenimentul de la Timişoara.
Iniţiativa 2Parale – prima platformă de marketing afiliat din România – de a organiza ecomTIM îşi propune să aducă în discuţie elemente importante ale e-commerce-ului şi la nivel regional, contribuind astfel la corecta informare a publicului cu privire la acest subiect şi la dezvoltarea pieţei de comerţ electronic din România. În derularea acestui proiect, ecomTIM se bucură atât de sprijinul mediei clasice, cât şi a celei online, fiind susţinut de: Arhipelago, Sanoma Hearst România, Inform Media, AvocatNet, Refresh.ro, BestJobs, TNW România şi alţii. Mai multe detalii despre eveniment, vorbitori, sponsori şi subiectele discutate sunt disponibile la adresa www.ecomtim.ro.
 

Comentarii

comentarii