Cinci zile troleibuzul merge în continuare pe traseul actual, prin Dumbrăvița, pe linia M14, a anunțat Asociația Societatea Metropolitană de Transport Timișoara, cea care se ocupă cu luarea deciziilor legate de transportul public în zona din jurul municipiului. Anunțul vine după ce șeful CJ Timiș, Alin Nica, îl acuzase pe Dominic Fritz că a tras o nouă ”țeapă”, proiectului de extindere la patru benzi a carosabilului, ca urmare refuzul de a scoate de sub tensiune rețeaua de alimentare.
Până la urmă, circulația M14 se întrerupe peste cinci zile, pe data de 25 septembrie. Că e o întârziere reală sau nu pentru proiect rămâne de văzut, dar e greu de înțeles cum nu s-a putut găsi aceiași soluțiecu cea de acum, dar în urmă cu câteva zile, când au fost efectiv predați stâlpii rețelei, spre constructor.
”Urmare a lucrărilor de extindere la patru benzi a drumului județean 691, începând cu data de 25.09.2023, linia de troleibuz M14 va fi suspendată pe perioada lucrărilor”, a anunțat SMTT, luni seara.
A fost găsită, până la urmă, și soluția alternativă de transport.
”Legătura între Dumbrăvița și Timișoara va fi în continuare asigurată prin introducerea liniei de autobuz M14 pe traseul: Girație I.I. de la Brad (Timișoara) – Girație Centură (cartier Belvedere – Dumbrăvița). Linia de troleibuz 14 (G. Barițiu – I.I. de la Brad) va fi suplimentată cu 2 unități pentru a asigura o transbordare rapidă. Totodată vă informăm faptul că începând cu data de 25.09.2023 capătul liniei 23 va fi mutat de la stația Magnoliei la stația AEM”, a mai anunțat SMTT.
Programele de circulație vor putea fi consultate în stații și pe site-ul oficial al operatorului STPT: http://www.stpt.ro.