“Ce rezultă însă clar din răspunsul pe care l-am primit la interpelarea adresată în februarie a.c. Ministerului Dezvoltării Regionale și Administrației Publice (detalii, aici: https://www.senat.ro/PDFIntrebari/FALCOI%201147C.pdf) e faptul că ANFP n-a primit, din septembrie 2017 și până în prezent, niciun răspuns din partea Primăriei Timișoara la solicitările adresate în scris instituției, în vederea verificării îndeplinirii condițiilor legale în ce privește numirea într-o funcție publică de execuție de consilier clasa I a unei angajate a Primăriei, în cadrul procesului de reorganizare internă care-a avut loc în 2017. Restul informațiilor primite de la MDRAP ca răspuns la interpelarea referitoare la măsurile ce pot fi aplicate în situația nerespectării de către reprezentanții instituțiilor și autorităților publice a prevederilor Ordonanței nr. 27/30.01.2002, actualizată, privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor, aici: https://www.senat.ro/PDFInt…/19%2002%20FALCOI%201147%20C.pdf și în imaginile de mai jos:
Comentarii
comentarii