Acasă Actualitate Siemens Race revine cu cea de-a doua ediție

Siemens Race revine cu cea de-a doua ediție

348
DISTRIBUIȚI

Zece bloggeri se vor întrece prin România pentru descoperirea soluțiilor de dezvoltare urbană sustenabilă

După succesul înregistrat anul trecut, Siemens România lansează în luna mai cea de-a doua ediție a întrecerii bloggerilor pentru descoperirea tehnologiilor de dezvoltare durabilă din țară. În cadrul campaniei, cinci echipe de bloggeri vor străbate 13 orașe din România, parcurgând o distanță de peste 1.500 de kilometri. 

Prin cea de-a doua ediție a proiectului, Siemens își propune să  readucă în atenția publicului existența soluțiilor compatibile cu mediul înconjurător din marile orașe din România, implicând cetățenii obișnuiți și autoritățile publice în procesul de conștientizare a necesității adoptării acestora din timp pentru un viitor sustenabil. Mixul unic de offline-online pe care campania  îl oferă va permite publicului să experimenteze fiecare etapă a traseului alături de bloggerii aflați pe teren. “Ca și anul trecut, Siemens Race 2012 se va realiza exclusiv prin instrumente ce țin de social media. Bloggerii vor putea parcurge traseul offline doar cu ajutorul fanilor din mediul online care vor oferi soluțiile necesare rezolvării probelor din cadrul întrecerii. Însă, spre deosebire de prima ediție, competiția devine acum mai acerbă prin mărirea numărului de bloggeri implicați, introducerea de noi probe și extinderea perioadei de timp alocată race-ului”, a declarat Dan Sântimbreanu, Head of Corporate Communications Siemens România. “De asemenea, anul acesta bloggerii vor experimenta offline un număr mai mare de tehnologii de dezvoltare sustenabilă, traseul fiind complet diferit  față de cel din 2011”, a mai spus acesta. Siemens Race 2012 va implica cinci echipe formate fiecare din câte doi bloggeri: Alex Mazilu & Răzvan Baciu, Alex Negrea & Adrian Ciubotaru, Andrei Crivat & Marius Sescu, Cristina Bazavan & Cristina Chipurici, Dan Dragomir & Răzvan Pascu. Fiecare echipă își va realiza propria strategie de promovare și își va răsplăti la final cei mai activi fani de pe durata race-ului.
“Datele de monitorizare oferite de Zelist au arătat că anul trecut 400.000 de utilizatori online au urmărit competiția Siemens Race. Ne propunem ca în acest an să depășim acest rezultat și să atingem un public mult mai nișat întrucât avem mai multe echipe concurente”, a mai adăugat Dan Sântimbreanu. Traseul campaniei Siemens Race 2012 va fi realizat în perioada 10-16 mai și va cuprinde 13 orașe din România. În cadrul fiecărui oraș (check point), echipele vor trebuie să descopere soluția Siemens pentru a putea acumula punctajul necesar câștigării concursului. Siemens Race este un proiect Siemens România, realizat în colaborare cu agenția de Relații Publice Pi2 PR. Prima ediție a proiectului Siemens Race a fost premiată cu Silver Award for Excellence la Categoria ”Comunicarea Proiectelor de Mediu” în cadrul competiției Romanian PR Award din 2011. Competiția Siemens Race poate fi urmărită pe http://www.facebook.com/siemens.race.

Comentarii

comentarii