Acasă Actualitate Situație fără precedent: o primărie din vestul țării sesizează Protecția Consumatorilor cu...

Situație fără precedent: o primărie din vestul țării sesizează Protecția Consumatorilor cu privire la întreruperile de curent

DISTRIBUIȚI

nyl5x Primaria20Orasului20PecicaSituație neașteptată în județul Arad: Primăria Orașului îi ajută pe cetățeni să rezolve o problemă care trenează de ani de zile, cea a deselor întreruperi de curent.
La Pecica continuă întreruperile în alimentarea cu energie electrică și locuitorii sunt de-a dreptul disperați. Toate discuțiile cu reprezentanții Enel Distribuție Banat și sesizările repetate, venite atât din partea cetățenilor, cât și ale administrației locale, nu au avut efectul dorit. Din acest motiv, Primăria Orașului Pecica a anunțat că dorește să vină în sprijinul locuitorilor orașului și satelor aparținătoare și îi așteaptă pe toți cei care doresc să facă o sesizare la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC).
„Cetățenii sunt așteptați de luni până vineri, între orele 8 – 16, la Secretariatul Primăriei (ultima ușă pe dreapta pe coridorul principal), având asupra lor contractul cu Enel sau ultima factură, iar în cazul în care adresa de pe factură nu corespunde, să aducă și Cartea de Identitate”, a declarat primarul Petru Antal.
Angajații Primăriei vor ajuta cetățenii nemulțumiți de serviciile Enel să completeze o sesizare pe pagina de internet a ANPC, pentru ca aceasta să ia măsurile legale care se impun. Locuitorii satelor aparținătoare și pecicanii care au posibilitatea, pot trimite pe e-mail factura scanată sau fotografiată, alături de datele lor, pe adresa de e-mail creată de Primărie în acest scop: reclamatii.enel@pecica.ro. Pecicanii pot face sesizarea în mod direct pe pagina de internet a ANPC: http://reclamatii.anpc.ro/, unde li se va cere să încarce fotografia sau varianta scanată a contractului ori a facturii.

Comentarii

comentarii