Acasă Sănătate Soluţiile CJAS Timiş: Cardurile de sănătate vor ajunge la asiguraţi cu ajutorul...

Soluţiile CJAS Timiş: Cardurile de sănătate vor ajunge la asiguraţi cu ajutorul primăriilor şi spitalelor

DISTRIBUIȚI

victor dumitrascu dir cjas timis Fotografie0853 1Pentru asiguraţii care nu sunt înscrişi pe lista unui medic de familie Casa Judeţeană de Asigurări de Sănătate Timiş a găsit mai multe soluţii pentru a le înmâna cardul de sănătate.
Prof. dr. Victor Dumitraşcu, directorul CJAS Timiş, a explicat că aceste carduri au fost distribuite primăriilor din localităţile din mediul rural, pentru a nu-i mai pune pe drumuri pe oameni, iar primăriile le vor oferi asiguraţilor. De asemenea, tot pentru asiguraţii care nu au medic de familie şi nu au intrat în posesia cardului şi  au domiciliul în una din localităţile Lugoj, Deta, Sânnicolau-Mare, Jimbolia şi Gătaia, aceştia nu trebuie să se mai deplaseze la Timişoara pentru a le ridica, ci le pot solicita spitalului din localităţile amintite.
În ceea ce priveşte asiguraţii din Timişoara care figurează pe lista celor 7 medici de familie care nu au ridicat  cardurile de sănătate de la CJAS, precum  şi asiguraţii care  nu au  medic de familie, aceştia le pot solicita la sediul CJAS Timiş în baza unei cereri şi a copiei după actul de identitate.
„Precizăm de asemenea, că în perioada imediat următoare, la nivelul judeţului Timiş, vor fi distribuite de Poşta Română un număr de aproximativ 27.000 carduri nationale de asigurat recent tipărite. În situaţiile în care, din diferite motive, cardul de sănătate a fost pierdut, distrus, furat sau completat cu date eronate, se poate solicita eliberarea unui nou card în baza unei cereri si a unei declaraţii pe proprie răspundere, afişate pe site-ul instituţiei la adresa http://www.cnas.ro/cjastm/”, a precizat dr. Dumitraşcu.
De asemenea, orice persoana asigurată, poate verifica pe site-ul CJAS Timiş daca i s-a tipărit cardul de sănătate,  la adresa http://www.cnas.ro/cjastm/page/verificare-asigurat.html. Cardul naţional de sănătate se va utiliza în paralel cu  actualul sistem de validare a serviciilor medicale, devenind obligatoriu începând cu data de  1 mai 2015.

Comentarii

comentarii