Acasă Economic Vodafone extinde rețeaua de magazine în franciză la nivel național

Vodafone extinde rețeaua de magazine în franciză la nivel național

DISTRIBUIȚI

VDF-VET 000Vodafone a anunțat extinderea rețelei de magazine în sistem de franciza la nivel național. Românii cu inițiativă din toata țara care vor să pornească o afacere se pot alătura acestui model de business, aplicând online pe www.vodafone.ro.

În prezent, Vodafone are 19 magazine deschise în sistemul de franciză, în București, Iasi, Cluj, Arad, Fălticeni, Piatra Neamț, Mediaș, Sighișoara, Bistrița, Vișeul de Sus, Zalău, Uricani, Comarnic, Caracal, Mizil și Târgu Mureș, iar doua dintre acestea sunt deja aliniate la noua identitate și noul design global al Grupului Vodafone. Numărul acestora va ajunge la 50, în următoarele doua luni, și va continua să crească pe parcursul întregului an. Programul de Franciza Vodafone este un model de business ce îmbină experiența de retail Vodafone cu antreprenoriatul partenerilor de franciză. Magazinele din acest sistem au aceleași standarde de imagine și calitate a serviciilor ca și magazinele Vodafone. Partenerii au acces la know-how-ul, sistemele și aplicațiile Vodafone, precum și la programele de pregătire pentru personalul de vânzări. “Prin acest program oferim partenerilor de franciză un business la cheie sub brandul Vodafone. Invitam românii cu inițiativă să ne fie parteneri și să își dezvolte, împreună cu noi, afaceri de succes. Ne dorim să construim acest model de business alături de antreprenori locali cu o bună reputație, experiență în domeniu, orientați spre rezultate, care au calități demonstrate de conducere. Aceștia trebuie să dispună de o bază de capital personal și să-și dorească să dezvolte un business pe termen lung, sub marca Vodafone”, a declarat Alexandru Baloi, director, Indirect Sales, Vodafone România.
Activitatea noului program este reglementată printr-un contract de franciză între Vodafone și partener. La intrarea în acest model de business, se percepe o taxă de franciză care variază între 2.500 și 15.000 de euro, în funcție de factori precum tipul locației, suprafață, zona geografică și nivelul de investiții necesar amenajării și echipării spațiului comercial. În plus, potențialul partener trebuie să dispună și de un capital de investiție ce pornește de la 10.000 de euro, care acoperă garanția aferentă liniei de credit comercial și rulajul din primele două luni de activitate. Antreprenorii interesați pot afla mai multe informații despre programul de franciză pe pagina www.vodafone.ro, la secțiunea Cariere/Partener de franciză Vodafone și se pot înscrie formal la secțiunea Cariere/Posturi disponibile, poziția de Partener franciză Vodafone, în funcție de regiunea și orașul de interes. Vodafone are în acest moment aproape 200 de magazine proprii și alte câteva sute de magazine deținute de partenerii exclusivi.

Comentarii

comentarii