Acasă Actualitate Primăria Timişoara îşi întrerupe programul cu publicul în perioada 23 decembrie –...

Primăria Timişoara îşi întrerupe programul cu publicul în perioada 23 decembrie – 13 ianuarie… cu unele excepţii

DISTRIBUIȚI

primariaÎn perioada sărbătorilor de iarnă, Primăria Municipilui Timişoara îşi suspendă programul cu publicul, începând cu data de 23 decembrie 2013. Acesta va fi reluat în data de 13 ianuarie 2014, după cum anunţă Direcţia de Comunicare a instituţiei.

În tot acest interval se vor desfăşura cu predilecţie activităţi specifice la final de an (arhivarea documentelor, întocmirea de rapoarte, revizii ale sistemelor informatice).

Câteva departamente fac excepţie de la acest program.

Direcţia de Evidenţa a Persoanelor: Serviciul de Evidenţa Persoanelor şi Serviciul de Stare Civilã îşi suspendã programul cu publicul doar în perioada 23 decembrie 2013 – 6 ianuarie 2014. Se vor înregistrara nou-născuţii şi decesele. De asemenea, se vor elibera cărţi de identitate titularilor pentru solicitările depuse anterior datei de 23 decembrie 2013, după un program între 8.30 şi 16.00. În zilele declarate libere şi cele de sărbători legale va funcţiona numai Biroul Înregistrãri Decese, între orele 10.00 şi 12.00.

Direcţia Tehnică: Serviciul Transport şi Siguranţa Circulaţiei îşi suspendă programul cu publicul începând cu data de 16 decembrie 2013 şi îl va relua în data de 6 ianuarie 2014 cu excepţia emiterii autorizaţiilor de circulaţie, respectiv legitimaţiilor şi abonamentelor.

Direcţia Urbanism: Suspendă programul cu publicul în perioada 16 decembrie 2013 – 6 ianuarie 2014.  Serviciul Banca de Date Urbane şi Cadastru va funcţiona până în data de 20 decembrie 2013 pentru eliberarea adeverinţelor pentru atribuiri/schimburi de denumiri de străzi şi numere poştale şi eliberări planuri de situaţie, încadrare în zonă, extrase din PUZ-uri, PUD-uri şi PUG.

Direcţia Clădiri Terenuri şi Dotări Diverse: Compartimentul Pompe Funebre şi Coşerit – casieria din B-dul. 3 August nr.17 va avea un program cu publicul între orele 9.00 – 12.00, în următoarele zile: 23, 24, 27, 30 şi 31 decembrie 2013, precum şi în 3, 6-10 ianuarie 2014. Programul cu publicul se va relua după orarul normal de funcţionare începând cu data de 13 ianuarie 2014.

Directia Comunicare: Centrul de Informare Turistică va functiona in perioada 11 decembrie 2013 – 4 ianuarie 2014, cu urmatorul program de lucru: Luni – Vineri, 10-18, Sâmbătă 10-14, Duminică -inchis. În zilele de 24 şi 31 decembrie, programul va fi între orele 10-14.

Direcţia de Asistenţă Socială Comunitară: Activitatea de distribuire a produselor alimentare în cadrul PEAD 2013-2014 (desfăşurată la sediul din str. Circumvalaţiunii nr. 8-10) va fi suspendată în perioada 23 decembrie 2013 – 3 ianuarie 2014. La fel va fi suspendată activitatea Compartimentului de Evaluare şi Intervenţie Socială din str. 16 Decembrie 1989 nr. 15. În ambele situaţii, programul cu publicul va fi reluat începând cu data de 6 ianuarie 2014. 

Serviciul pentru Protecţia Persoanelor cu Handicap Timişoara îşi suspendă programul cu publicul în perioada 16 decembrie 2013 – 3 ianuarie 2014.

Cantina de Ajutor Social Timişoara asigură cu sprijinul Primăriei Municipiului Timişoara pachete pentru fiecare beneficiar şi un meniu specific de sărbători. Pachetele de Craciun se vor distribui în data de 23 decembrie 2013, între orele 12-14, iar hrana specifică Crăciunului se va distribui în data de 24 decembrie 2013 (pentru 24 si 25 decembrie hrană caldă, iar pentru restul zilelor hrană rece). Distribuirea hranei pentru Anul Nou se va face în data de 31 decembrie 2013, între orele 12-14 (pentru 31 decembrie şi 1 ianuarie hrană caldă şi pentru restul zilelor hrană rece).

Comentarii

comentarii