Acasă Economic real,- lansează noul catalog de vinuri, ediţia Toamna – 2011

real,- lansează noul catalog de vinuri, ediţia Toamna – 2011

DISTRIBUIȚI

real,- Hypermarket România a lansat noul catalog de vinuri, ediţia Toamna 2011, care reuneşte o selecţie de vinuri româneşti şi vinuri de peste hotare prezente în sortimentul real,- . Şi pentru că orice catalog vine cu o noutate, anul acesta real,- structurează oferta promoţională din catalog în patru colecţii de referinţă: colecţia de vinuri albe, roze, roşii şi vinuri de peste hotare. 

Sortimentul de vinuri cuprinde peste 600 de varietăţi de vinuri româneşti şi internaţionale, selectate cu profesionalism, în aşa fel încât diversitatea să se manifeste la toate nivelurile de preţ, provenienţă, culoare sau tip. Pe rafturile magazinelor real,- se regăsesc peste 320 de vinuri româneşti recunoscute, reprezentând 6 regiuni viticole renumite din România (Moldova, Muntenia, Oltenia, Transilvania, Banat, Dobrogea), din care au fost alese 17 podgorii valoroase, apreciate şi peste graniţele ţării. Oferta este întregită de cele peste 270 de vinuri internaţionale, provenite din 18 ţări cu tradiţie vinicolă din Europa şi din Lumea Noua. De asemenea, în premieră în sortimentul real,- este prezenţa vinurilor din domeniile viticole Vânju Mare şi Crama Gârboiu. Pentru a permite clienţilor să aleagă vinul potrivit gusturilor fiecăruia şi ocaziilor speciale pentru care este cumpărat, acestea sunt prezentate împreună cu recomandările de asociere alimentară şi de temperatură optimă de servire. Informaţiile se regăsesc atât la raft, cât şi în catalog. Catalogul este completat de o selecţie de vinuri spumante, şampanie, vermut şi vinars şi o serie de accesorii pentru servirea vinului. Un alt punct forte al raionului de vinuri din real,- este sistemul profesional de degustare a vinurilor ENOMATIC – prin care se oferă posibilitatea de evaluare a unui anume sortiment de vin înainte de a fi cumpărat. Clienţii pot alege fie vinuri albe, roze sau roşii dintr-o selecţie care se schimbă lunar, tocmai pentru familiarizarea publicului cu o gamă cât mai variată de vinuri româneşti sau de peste hotare. Sistemul ENOMATIC este la dispoziţia clienţilor magazinelor: real,- Vitan, real,- Cotroceni, real,- Pallady, Constanţa Nord, Timişoara Est şi Ploieşti, degustarea fiind gratuită. Noutatea absolută a toamnei la real,- o reprezintă o campanie inedită, prin care consumatorii au şansa de a câştiga una dintre cele 5 excursii de degustare, fiecare incluzând o vizită la una dintre cramele renumitelor podgorii româneşti: Domeniile Tohani, Cramele Recaş, Jidvei, Vincon Vrancea şi Crama Oprişor. 

„Zilele calde şi fără ploi din lunile de vară au ajutat ca recolta de struguri de anul acesta să fie mult mai bogată. Avem spre vânzare în reţeaua de magazine real,- un sortiment variat şi bine structurat de vin, astfel încât clienţii noştri au de unde să aleagă. Fie că doresc un vin alb proaspăt lejer, sau preferă vinurile roze fructate şi aromate, sau pur şi simplu caută vinurile roşii puternice şi viguroase, catalogul de vinuri lansat are răspunsul potrivit pentru toţi consumatorii. Şi anul acesta una din preocupările permanente a fost înnoirea paletei sortimentale prin atragerea de noi şi noi producători de vin pe rafturile magazinelor, în special producători autohtoni. Astfel, în această toamnă prezentam noi soiuri de vinuri provenite de pe însoritele plaiuri vrâncene şi de pe dealurile Munteniei şi Olteniei, vinuri care se caracterizează prin calitate şi preţuri bune”, a declarat Adriana Pita, division manager PR la real,- Hypermarket România.

Comentarii

comentarii