Acțiunea se înscrie în inițiativele real,- Hypermarket de a propune consumatorilor o ofertă cât mai atractivă de produse românești, încurajând producția agricolă locală. De altfel, merele prezente în magazine provin exclusiv din România, de la 5 producători din județele Bistrița-Năsăud, Sibiu și Mureș, din livezi recunoscute nu doar în țară, ci și în străinătate, prin producția bogată de mere de cea mai bună calitate, cu gustul lor atât de apreciat. În total, 200 de tone de mere din 5 soiuri au ajuns în magazinele real,- special pentru această acțiune. „real,- nu are nicio reținere în a da prioritate merelor românești în competiția cu merele din import, iar motivele sunt multe și decisive. Întâi de toate, caracteristicile climatice, geomorfologice și pedologice ale regiunilor pomicole din România facilitează producția de mere de calitate superioară, din mai multe soiuri foarte apreciate de consumatori. Apoi, traseul logistic mai scurt al merelor autohtone ne dă posibilitatea săa aducem repede la raft prospețimea crocantă a unor mere românești sănătoase, precum cele abia culese din pom. În al treilea rând, producătorii români au nevoie și merită o mână de ajutor pentru a-și putea desface producția foarte bună din acest an, iar brandurile locale sau regionale ale merelor de Batos sau de Voinești să-și poată recăpăta strălucirea”, a spus Michel Lamoot, director general real,- Hypermarket România.
Comentarii
comentarii