Evenimentul marchează pregătirea pentru noul sezon de organizare de evenimente, la începutul căruia Valery va împlini 10 ani de existență și mai mult decât atât, 10 ani de succes. Toți cei care se află în căutarea unei locații deosebite pentru a sărbători un eveniment special, sunt așteptați să pășească peste pragul Valery într-una, în două sau chiar în toate cele 3 locații ale sale. Pe toată perioada celor 3 zile, musafirii au posibilitatea de a vizita fiecare locație, într-un decor cu totul deosebit, întâmpinați cu gustări în stil propriu. Mai mult decât atât, aceștia sunt invitați să discute și să planifice la fața locului, în cele mai mici detalii, evenimentul pe care și-l doresc, sub îndrumarea profesioniștilor ce dispun de ani de experiență în organizare. Profesioniști care oferă servicii din sfera decorațiunilor florale, amenajărilor interioare, muzică, design vestimentar. Pe întreg parcursul anului următor, Valery dorește să își celebreze cei 10 ani de activitate și să ofere daruri tuturor celor ce vor organiza un eveniment în oricare dintre locațiile sale. Iar dacă ar fi să spunem două cuvinte acum despre Valery, iată care ar fi acestea: casă de organizare evenimente la cele mai înalte standarde profesionale, ce a luat ființă în anul 2002, în Timișoara. Totul a început de la un restaurant ce număra inițial doar 50 de locuri, Valery însemnând astăzi, doar din punct de vedere al sălilor de evenimente, peste 1.200 de locuri diponibile în 4 locații cu layout-uri customizabile. Printre ele regăsim Salonul Internațional, unul dintre cele mai elegante saloane, asemuibil marilor case regale, datorită servirii fastuoase cu tacâmuri de argint, precum și pensiunea cochetă situată pe strada Stavrescu 3, într-unul dintre cele mai elegante cartiere din Timișoara.
Comentarii
comentarii