Acasă Stiri pe scurt BCR opreşte temporar accesul la serviciile oferite prin Contact Center

BCR opreşte temporar accesul la serviciile oferite prin Contact Center

DISTRIBUIȚI

Banca Comercială Română (BCR) opreşte temporar, începând de sâmbătă 28 august, ora 00:00 până luni, 30 august, ora 08:00, accesul la serviciile de informare generală oferite prin Contact Center BCR. Oprirea temporară are ca scop efectuarea unor lucrări de întreţinere şi mentenanţă. BCR va asigura în această perioadă continuitatea serviciilor de urgenţă: BCR Asistenţă Carduri şi BCR Suport Tehnic, care vor fi disponibile 24/7. Totodată, clienţii Alo 24 Banking BCR vor putea solicita informaţii personalizate şi vor putea efectua tranzacţii în intervalul normal de funcţionare 8:00-22:00. Întreruperea va viza doar serviciile de informare generală: InfoBCR, InfoBpL şi contactarea clienţilor care au solicitat informaţii prin e-mail, prin intermediul portalului BCR şi a site-urilor partenere, sau din aplicaţia Click 24 Banking BCR. Solicitările primite de la clienţi prin aceste canale de comunicare vor fi analizate începând de luni, 30 august 2010.
 

Comentarii

comentarii