Colibri a rămas fără licenţă
Conform unor surse, în urma controalelor efectuate în urmă cu două sptămâni, la Timişoara, licenţa de operare a Agenţiei Colibi a fost anulată încă din data de 9 august. Agenţia nu va mai putea efectua asftel nici un fel de activitate. Acest lucru nu a fost, deocamdată, confirmat de Ministerul Turismului şi Dezvoltării Regionale şi nici de reprezentanţii Colibiri, a cărui sediu este înschis de două zile. Problemele Colibri, o agenţie cu o activitate de 20 de ani, a cărei patroană, Maria Petran, este vicepreşedintele pentru Zona de Vest a Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism din România, poate submina încrederea turiştilor în serviciile agenţiilor de turism din Timişoara. Cei cu o activitate corectă şi fără probleme au demarat deja, chiar dacă discret, o campanie de apărare a credibilităţii. "Ne pare rău că în ultima perioadă, unele agenţii turistice i-au lăsat baltă pe turişti şi nu şi-au onorat contractul. Vă putem asigura că Agenţia Ultramarin Timişoara îşi onorează întotdeauna clienţii", ne-a declarat Gabriela Petcana, de la Ultramarin Timişoara.
Agenţiile de turism luptă pentru a-şi păstra credibilitatea
"Anul acesta am decis să mergem cu familia în vacanţă, la mare, cu avionul. Am studiat ofertele şi am optat pentru Zakintos. Ne-am adresat Agenţiei Ultramarin, cu care mai fusesem în excursii şi nu am avut niciodată nici un fel de probleme. Am agreat un pachet pentru 4 persoame, cu demipensiune şi cameră familială, la Complexul Merlis. Exista o promoţie: dacă plăteai integral până la 1 martie, beneficiai de saptămâna a doua gratis. Am optat pentru această variantă. În urmă cu două săptămâni, am sunat la agenţie pentru a afla orarul zborurilor şi am fost invitaţi la sediul firmei pentru o discuţie, deoarece au apărut modificări în program. La agenţie am aflat că pentru excursia noastră tur operator era Colibri, care nu ne mai putea asigura zbor direct Timişoara -Zakintos, ci cu stop (de 5 ore) pe Bucureşti şi că ne schimbase locaţia la un alt hotel, într-o altă staţiune. Am fost de acord, conştienti fiind că nu aveam alternativă. Înainte cu 4 zile de plecare, am fost sunaţi din nou de Ultramarin şi invitaţi la sediul firmei, pentru o altă discutie, deoarece tur operatorul nu ne mai putea asigura sejurul şi ne lăsase baltă. Cei de la Ultramarin au fost foarte prompţi şi ne-au găsit, printr-un tur operator german, o altă varianta (hotel 4*, demipensiune şi transport avion Budapesta-Zakintos, precum şi transfer Timişoara-Budapesta şi retur) totul în acelasi preţ, achitat de noi în 1 martie. Practic, ne-au plătit ei o altă excursie, printr-un alt tur operator, urmând să-şi recupereze ei banii (cine ştie dacă şi cum) de la Colibri. Am fost salvaţi într-un moment în care nu credeam că se mai poate face ceva şi ne vedeam cu banii pierduţi şi în situaţia de a sta acasă în concediu", ne-a declarat Gabriela Marinescu.
Comentarii
comentarii