Acasă Actualitate Licitație de 2,7 milioane de lei pentru găsirea firmei care să gestioneze...

Licitație de 2,7 milioane de lei pentru găsirea firmei care să gestioneze sistemul de plăți al TimPark

DISTRIBUIȚI

În dimineața zilei de luni, 16 ianuarie, TimPark a lansat o licitație prin care caută o firmă care să gestioneze sistemul de plată a parcărilor din Timișoara pe următorii doi ani. Și este dispusă să dea nu mai puțin de 2,7 milioane de lei. Ultimul contract asemănător a fost semnat cu Piconet SRL în data de 9 noiembrie. Contractul cu o durată de patru luni s-a ridicat la puțin peste 400.000 de lei. Anterior, TimPark semnase cu aceeași firmă un contract și la finalul lui aprilie, unul ajuns la o sumă de 500.000 de lei, după o modificare justificată de preț. Niciuna dintre sume nu include TVA.

În „descrierea succintă” făcută pe SEAP, TimPark scrie: „Serviciul public de interes local pentru administrarea parcărilor publice din municipiul Timișoara – TIMPARK are rolul de a administra și exploata toate locurile de parcare incluse în zona de aplicare a «Regulamentului de funcționare a sistemului de parcare a autovehiculelor în Municipiul Timişoara – TimPark» desfășurându-și activitatea în baza acestui Regulament. Utilizatorii sistemului de parcare TimPark, au posibilitatea de a plăti staționarea, în afară de modalitatea prin abonamente şi prin intermediul telefoniei mobile. Plata staționării prin intermediul telefoniei mobile se poate realiza prin trei metode : a) Taxare la nivel de minut (pre-pay) pe bază de voucher şi apel telefonic. Tarifele plății parcării la nivel de minut sunt diferite pentru fiecare zonă tarifară, corespunzător tarifului orar aprobat. b) Taxare la nivel de oră pe bază de SMS. Tarifele plății parcării la nivel de oră sunt diferite pentru fiecare zonă tarifară, corespunzător tarifului orar aprobat. c) Taxarea prin intermediul unui card bancar, operațiune ce se poate realiza on-line, prin intermediul unei aplicații. Prin prezentul acord cadru se doreşte achiziţionarea unor servicii complete de plată a staţionărilor pe domeniul public din Municipiul Timişoara, pentru utilizatorii sistemului de parcare SPAPP – TimPark în condiţiile utilizării taxării prin telefonia mobilă prin trei forme de plată: vouchere – plata în avans; microplati (SMS) şi plata cu card bancar”.

Așadar, deși prețul pe lună nu crește semnificativ, reprezentanții TimPark au pus anumite condiții suplimentare în caietul de sarcini. Printre altele, va trebui să existe un modul de plată a taxei de penalizare sau o aplicație dedicată inspectorilor, care va include și o hartă cu locurile de parcare, dar și o funcție care le va permite acestora să verifice numerele de înmatriculare direct cu camera telefonului mobil. Metoda de atribuire va fi „raportul calitate-preț”, în baza criteriilor stabilite în caietul de sarcini.

În ceea ce privește „suportul tehnic și mentenanța”, în caietul de sarcini se specifică faptul că prestatorul se obligă să instaleze și actualizeze aplicațiile ori de câte ori este nevoie, să aibă o persoană disponibilă în fiecare zi lucrătoare între orele 8 și 17 sau să efectueze backupurile necesare. În ceea ce privește „termenul de implementare”, prestatorul se obligă să asigure și continuitatea serviciilor deja existente. Sistemul de plăți trebuie să fie funcțional în maximul trei zile de la semnarea contractului (probabil în martie). Noua hartă destinată inspectorilor, de asemenea, trebuie realizată până la finalul lunii iunie.

Data limită de depunere a ofertelor este 17 februarie, ora 15.

Comentarii

comentarii