Acasă Actualitate Marian Cucșa; „Înșelătoria din partea Primăriei Timișoara…”. Locurile de parcare, prea puține...

Marian Cucșa; „Înșelătoria din partea Primăriei Timișoara…”. Locurile de parcare, prea puține și prea scumpe

464
DISTRIBUIȚI

Marian Cucșa, în trecut deputat și președinte al ALDE Timiș, prezintă situația locurilor de parcare din Timișoara, una care, în comparație cu alte orașe mari din țară, nu pare deloc bună. Mai exact, într-o postare pe pagina sa de Facebook, citând o analiză a wall-street.ro din 2020, Cucșa se referă la numărul de locuri de parcare, în raport cu sumele încasate de primării pentru acestea.

„Înșelătoria din partea Primăriei Timișoara de a vinde mai multe abonamente decât numărul locurilor de parcare continuă să producă efecte zilnice”, scrie încă de la început fostul deputat. Dintre aceste efecte, Cucșa amintește: „Tot mai mulți timișoreni se plâng că plătesc abonament la Timpark pentru servicii de care nu pot beneficia pentru că numărul mașinilor a crescut, iar locurile de parcare au rămas aceleași” și „Cei mai afectați sunt timișorenii care locuiesc în zonele centrale și care plătesc anual abonament la Timpark pentru a putea să își parcheze mașina dar când ajung acasă începe calvarul căutării unui loc de parcare”.

Din analiza celor de la wall-street.ro, politicianul punctează că „Timișoara este pe ultimul loc din România la numărul locurilor de parcare, puțin peste 10.000 de locuri, deși încasările pentru acest serviciu sunt similare cu cele ale Brașovului, care are peste 57.000 de locuri de parcare!”.

Situația de la Timișoara este însă diferită față de alte orașe. Dacă la Cluj, Oradea și Brașov au fost construite parcări multi-nivel, la Timișoara s-au trasat linii prin cartiere. În ultimii ani, ai odioasei administrații Robu, banii de la Timpark au fost cheltuiți după bunul plac al fostului primar pentru dărâmarea de garaje și construirea parcări în locul acestora. De la ”primul cartier fără garaje din România”, obsesia lui Robu de a dărâma garaje a fost dublată de neputința de a construi parcări supra sau subterane în zona centrală. Prin urmare au fost trasate linii pe asfalt în locul fostelor garaje în zonalele dintre blocuri, unde cei care își parchează mașinile nu sunt nevoiți să plătească nimic la Timpark.

Comentarii

comentarii