Acasă Actualitate Municipalitatea timișoreană face… mai puternică Asociația pentru Promovarea Timișoarei

Municipalitatea timișoreană face… mai puternică Asociația pentru Promovarea Timișoarei

DISTRIBUIȚI

Asociația pentru Promovarea Timișoarei va primi puteri sporite, la pachet cu un nume care să sune mai interesant. Va deveni Organizația de Management al Destinației (OMD) și va avea și atribuții de promovare a orașului în mediul de afaceri, diplomatic sau administrativ.

Noua propunere ar trebui aprobată de consilierii locali, modificarea fiind inclusă într-un proiect ce va fi prezentat la vot.

Doar că și obiectul de activitate va fi îmbunătățit. Cum în prima variantă asociația nu prea a avut mare succes, poate acum va fi altceva. Municipalitatea vrea ca Organizația de Management al Destinației să se ocupe atât de promovarea Timișoarei, ca și destinație turistică, dar și ca sediu pentru realizarea de investiții sau pentru diferite organizații diplomatice, guvernamentale și ONG-uri internaționale și naționale, ca destinație culturală, ca centru de educație și formare profesională. dar și ca destinație culturală.

„Organizația de Management al Destinației Timișoara se constituie în scopul de a conduce, influenţa şi coordona procesul de dezvoltare, funcţionare şi promovare a imaginii Timişoarei, de a realiza şi implementa politica de promovare şi dezvoltare smart a Timişoarei, de a contura şi consolida o imagine unică şi atractivă a municipiului şi a zonei periurbane, atât pe plan intern, cât şi internaţional. Organizația se constituie ca lider local strategic pentru dezvoltarea, gestionarea şi promovarea unitară a destinaţiei Timişoara şi va coordona eforturile de realizare şi implementare a conceptului de «Economie a Vizitatorilor», care presupune abordarea complexă a promovării intereselor şi imaginii municipiului şi cetăţenilor săi”, conform proiectului.

Comentarii

comentarii