Acasă Actualitate Noi organigrame pentru Primăria Lugoj şi instituţiile subordonate

Noi organigrame pentru Primăria Lugoj şi instituţiile subordonate

DISTRIBUIȚI

Consiliul Local Lugoj se va întruni joi, 29 august, de la ora 14, în şedinţă ordinară, având pe ordinea de zi 13 proiecte de hotărâri.

În cadrul acestei şedinţe vor fi supuse aprobării aleşilor locali organigramele şi statele de funcţii ale aparatului de specialitate al primarului şi ale instituţiilor aflate în subordinea Consiliului Local: Biblioteca Municipală; Muzeul de Istorie, Etnografie şi Artă; Galeria „Pro Arte”; Şcoala de Arte; Casa de Cultură a Municipiului; Clubul Sportiv Municipal; Serviciul Public Desfacere, Pieţe, Târguri şi Oboare; Serviciul Public Sere şi Zone Verzi; Serviciul Voluntar pentru Situaţii de Urgenţă; Serviciul Public Comunitar Local pentru Evidenţa Persoanelor Municipiului Lugoj.

„Municipalitatea a propus Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici o nouă organigramă pentru aparatul de specialitate al primarului, în conformitate cu OUG 77/2013, care prevede patru direcţii, patru servicii, şapte birouri şi 34 de compartimente. Cele patru direcţii propuse sunt: Direcţia de Urbanism şi Patrimoniu, Direcţia Tehnică – Investiţii, Direcţia Economică şi Direcţia Administraţie Publică Locală”, a anunţat Francisc Boldea, edilul-şef al Lugojului. 

Comentarii

comentarii