Acasă Economic PROFI: o nouă abordare

PROFI: o nouă abordare

DISTRIBUIȚI

De ce se grăbește acum atâta lume să ajungă la noul PROFI? Magazinele sunt exact în același loc și, totuși, numărul cumpărătorilor din această săptămână a crescut considerabil față de săptămâna trecută. 

Oare acea singură zi când magazinele au fost închise să-i fi făcut să-și dea seama cât de importante sunt pentru viața lor de fiecare zi? Sau poate că reclama de la televizor i-a făcut să gândească altfel? Oricare ar fi răspunsul, vizitatorilor se pare că le plac legumele și fructele proaspete și alimentele frumos prezentate pe care le găsesc la magazin, și vor cât mai multe promoții care să le confere mari reduceri de preț la cumpărături. Chiar și cei care nu au mai trecut de mult timp pe acolo constată cu surprindere că este o diferență. Dar cei mai surprinși sunt cei care acum descoperă magazinele PROFI pentru prima oară. “Credeam că sunt pur și simplu niște alte magazine; habar n-aveam că PROFI are atât de mult de oferit, într-o prezentare atât de plăcută și la prețuri atât de bune,” declară unul din noii sosiți.

PROFI se prezintă cu un nou concept de vânzare, magazinul de proximitate care oferă o mare varietate de produse de calitate, păstrând totuși unele dintre cele mai bune prețuri de pe piață. PROFI are și o nouă abordare în publicitatea pe televiziune, prezentând într-un fel original și cu o doză de umor negru, mesajul “Don’t worry, be happy!” (Nu-ți mai face atâtea griji, bucură-te!).
Reclama a stârnit deja unele controverse, multe voci criticând această abordare, altele apreciind noutatea. Care este punctul de vedere PROFI?  ” Frumusețea sau urâțenia depind de cum înțelege fiecare să le vadă. Noi credem într-un nou început, în noi abordări și în alternative. În ultimă instanță, publicul este cel care va premia sau nu magazinele PROFI în urma acestei campanii,” spun reprezentanții companiei.

Comentarii

comentarii